Gözlerinin içi, cehennemi andırıyor, galya kuyuları gibi derin düşlerin…
Çık git hayatımdan! Ay yüzlü masumiyetime kurban olsun bed yüzün! Ayrılığımız acın olsun! Kara büyüler yazdım dillerine, ıssız kalsın sözlerin; sessiz atsın yüreğin, titresin gönül telin! Bitmesin özlemlerin! Uçamaz kırık sevdalar kanatların olsun! Dağıl git bilinmezlere, kaybol! Gecelerin yıldızsız, zifiri karanlıkların yolsuz kalsın! Zamanın dursun kavuşmanıza mani olsun! Büyüdükçe özlemlerin dağ gibi, sevdan vadide kalsın!
Kör olsun gözlerin, bakamasın gözlerime; suskun kalsınlar kirpiklerinin arasında!
Tutma ellerimi, bırak! Kalem tutan ellerin tutulsun! Tutamasın ellerimi bir daha!
Ayakların düz basmasın, diz ağrıların uykulara haram olsun! Dağlar yokuşun, kırlar taşlığın, dereler afetin olsun! Kurusun pınarların, tüm mevsimlerin yoz geçsin, meyve vermesin ağaçların, yaprakların dökülsün yaz ortasına!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEDDUA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEDDUA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O HALDE BURADAN SİLEYİM DE SAAT 12 DE YENİ ŞİİR OLARAK YAYINLAYAYIM... BURADA ESKİ ŞİİR OLARAK Kayıtlı, halbuki eski değil, silinmiş eski bir şiirin boş yerine kaydetmiştim...
favorilerime ekledim, facebookta zevk ile paylaştım, hem akıcılığı kusursuz olmuş, hem de ayrılmak nedir, nasıl yapılmalıdır çok iyi anlatmış. ben çok çok beğendim hemde. İyi ki eklemişsiniz. okuyupta beğenmeyecek kimse olmayacağını tahmin ediyorum. kaleminize sağlık...