Yürek içre Hûn akar soluklardan kurşuni ağıt Filizlenir ummanlarda kimliksiz düşüşler Köz rengi bir çığlığın keskin soluğunda Dermansız ve takatsiz susar çare…
Su zehir tadına bürünürken Katran karasıdır her nefes Çiğer kanatırcasına onulmaz divaneliğin eteğinde Tüner göz bebeklere efsuni imge Sâlâsı duyulur gibi yürek sızısı hükmünce Müjgâna asılır bir çift gözyaşı inatçı karanlıkta Sır saklı gülüşlere usul usul d/okunurken hüzün Kül dilinden kor ağrıdır şair kelamı…
Gözyaşı menekşeye benzeyen bir damla sızlanır gamzede Hasretin kıyıları aşınır aheste Düş yolunda aşınmış anılar oynaşırken müjganla Bulutlar üşüşür umutlara farîza Sağanak göçlerde Tesellisiz sus puslar gam zede iken Şariler seslenir topyekûn sebebine...
/Ah Melâl, Zifir gözlerime değdi değeli Siliktir gölgem Hüzünse alnımın nişangâhı Şakağımdan içime ağan biçarelikler varken Yaz günü sırt versem yeşile Çelimsiz güneşler ve Kekeme mevsimler Zemheri döker Bozguna uğrar harfler Öyle ya gül tutan el kanlı dikenli Susayım melal kurşunun kömürüne Susayım tarihin sığlığına Nasılsa akşamın kederi değecek birazdan kalemin dudaklarına…./
Vuslatın şirin sözleri değdikçe Zühre telaşlara Sol yana mühürlü Tahir’le Rahşan-i sıfatlarda dirilir melâl
Serde yaşamak varsa Şair ilmince Dudağa üflenen yürek rüzgârlarından Asumana ramak kala Berzah düşüp sayfaya Çekip şirazeyi geçmişin sayfalarından Zamanı akrebiyle gömmeli kara toprağa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair İlmince şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair İlmince şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serde yaşamak varsa Şair ilmince Dudağa üflenen yürek rüzgârlarından Asumana ramak kala Berzah düşüp sayfaya Çekip şirazeyi geçmişin sayfalarından Zamanı akrebiyle gömmeli kara toprağa…
Müteessir olmadan…
Harikaydı.Yüreğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımla...