Onlar huzurlarında tövbekar olmamı istiyorlar, günahlarımın bedelini ödememi istiyorlar ve bunu yaparsam pişmanlık yasasından yararlanacağımı söylüyorlar…
Annem kan çanağı gözleriyle ağlıyor ve korkuyla inliyor:
- teslim ol yavrum, öldürürler!...
ölüm, teslim olmakla direnmek arasındaki mesafesizlik mi? ölüm, günahlarımın bedelini ödeyeceğim hapishane mi?
İyi ama, cesaretim neden kırılmakta? Neden, düş kırıklığı yaşamaktayım? Düş kırıklığım cesaretimin kırılmasından mı? Tir tir titriyorum! Cesaret olmasa da titremek ayıp değil mi? Utanmalıyım!
Özgürlük ormanın derinlerinde düşlerde saklı… Suskunluğun ve karanlık korkunçsuzluğun ormanlarında arzuladığım şeyi görüyorum düşlerimde ve benim olanın bana geleceğini biliyorum yaşı yirmi memed yüreğim hırsız otlarına dolanıyor ve çıkarıp atıyorum yüreğimi ve yerine bir hırsız otu dikeniyle seni çakıyorum ve bu buluşmanın doğurduğu mükemmel kararları alıyorum duygularımın çıkış mekanı Tanrım, huzurunda hemen buluyorum özgürlüğü ve hemen tanıyorum, bu yapılan dua ve duamın tutması… Gidilecek yol, yeniden kurulacak hayat ve yaşanacak özgürlük karşılığında vazgeçiyorum direnişten, ellerimle tutuyorum, ve yüreklerine taşımaları için ellerine veriyorum…
─ ateş etmeyin! teslim oluyorum!
Siliyorum bütün günahlarımı ve geçmişimi affediyorum Tanrı’ya şimdiden şükrediyorum… Bu hayatımın dönüm noktası biliyorum ki aklıma koyduğum şeyi yaşayacağım hiçbir yer ve şart engelleyemeyecek bunu, dönüşün muhteşem olacak,
umut insan için hep vardır unutma mezarlıklar ölecek kadar aptal olan insanlarla dolu…
en kötü şartlara sahip özgürlük, en iyi ölümden daha cazip
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TESLİM OL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TESLİM OL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şaire hürmetle...