(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin avuçlarında can bulmuş, insanda mutluluğa dair kanat çırpan güvencinin bembeyaz kanatlarından tutundum sessizce.
Öylesine güzeldi ki.Yaşamın şifresini çözer gibi, bildiğin anlamı unutup da yeni doğrularla yapılanır gibi.
Evrensel nitelikli çoklu olarak, enine boyuna düşünmesini okuruna telkin ederken yine sınırlarına dayandığı hatta çoğu zaman aştığı yakın , zıt anlamlı konularla da ilinti kurarak zengin çağrışım etkisini fazlasıyla yerine getirmiş eser.
Gerek imgenin orantılı , dengeli dağılımı gerekse uslubundaki kendinden eminlik ve keskinlik apayrı bir güzellik katmış esere.
Gönülden kutlarım eserinizi ve yetkin kaleminizi. Saygılarımla.
Şükran AY tarafından 6/7/2011 8:31:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herkesin hayatı uzun bir öyküdür. Öykünün kahramanı hayatın şekillendirdiği kişidir. Hepimiz için aynı noktada başlamadı hayat; birilerimiz önde birilerimiz ise hep gerisinde başladı hayata artık bunlar ütopya olmaktan çıksın farklı bir bakış kutladım dostu
Soluduğun an
Yaşam akacak ellerine
Buselerle gülen, çocuk yüzü olacak sabahların
Uykusuz yarınların uyanabilecek düşlerine…
offf!!!yürektendi....içli..vede manidar dizeler....alkışladım..şairi...yüreğimlee....saygımlaaa