(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL..(2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL..(2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba dost.Öncelikle seçtiğiniz konu için merhametli kalbinizi kutluyorum.Kendini merakla okutturan bir şiirdi. Çocukluğunda şefkat görmeyenden büyüyünce merhamet beklemek hayaldir.Ellerinden tutulmayı bekliyor sokak çocukları.Sosyal devlet olmanın gerekleri tam olarak yapılmıyor. İnsanlar çevresine karşı çok duyarsız.Yaşadığım şehirde elinde ipiyle köpekleri dolaştıran insanların çoğaldığını görüyorum bu günlerde. Hayvanlara karşı sevgilerinin, beslenme ve bakımlarına harcadıkları paraların miktarı belli. Sözün özü hepimizin sosyal sorumluluğu var bu ve buna benzer konularda.Uygarlık yolunda daha çok işimiz var bizim...Siz bir şair olarak bu konuya dikkat çekmişsiniz. Ne güzel... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Sokak .çöcukları konusunda herkes üzerine düşenden daha fazlasını yapmak zorunda... Onlar, bizim: TIPKI ŞİİRLER GİBİ... Şiirlere gösterdiğimiz itinayı, onlara göstermiyoruz... Saygılar.
lambalarda mendil satan bir kıza, ayakkabi boyayan bir çocuk, aşık olsa n'olur...aşık olmasa...bu şiiriniz kapitalizmin kötü ayak sessleri gibi.....değirmende öğütülen kçücük çocuklar......
kaniş köpekli hanımefendiler ve onları rahatsız eden bitli, pireli, pis çocuklar... onlar, varlar... Taksim Araştırma hastanesinin tam da karşısında bir börekçinin önündeki masalarda, eşim, ben ve kızım oturmuştuk, börek atıştırıyorduk. Hanımın çantası yanı başındaki sandalyede kontrolsuzca duruyor. Baktım üç, dört çocuk dolanıp duruyor çevremizde; anladım ki gözleri benim hanımın çantasında. Hanıma mukayyet ol çantana, kapıp kaçacaklar, dedim. Kadıncağız korkuyla ne yapacağını şaşırdı. Çocuklar (balici) uyandığımızı anlayarak, başka bir avın peşine düşüp uzaklaştılar bizden... Eşim ve kızım,onların arkasından, onları asıp biçmeye başladıklarında, ben de bu şiirimsi şeyleri karalamaya başladım bir kağıt parçasına. Saygılar üstadım... Bir kaç günlüğüne özlemiştik sizi.
bu çocuğun hatası kendisimi kürklü kadınmı yaratanımı dünyaya getirenimi o kadar kafam karışık ki cok güzel gündemin içinden bir gerçek daim ol güzel yürek
bu çocukların yaşadıkları hatalarda, kendilerinden başka herkes, son hadde kadar suçlular bence... ve bu çarkta en masum olanlar o çocuklar... bunun nedenini zatıaliniz benden çok daha iyi idraktesinizdir.... saygılar ve teşekkürler, efendim.