yasak savdım bugün yine yalan söyledim kuşlarına yemek yedim yine o yerde bu kez tek başıma karşımda değildin bu kez oturdun içime!
farkındaydım aniden çatısı ağarmıştı saçlarımın savsakladım epey sarsıldı dilim aslında en başından bırakıp kaçmalıydım ellerini ki; ölgün sufleler kımıldadı dudaklarım
_ iyi gördüm seni! _ şahlanmış saçların!
hesaptaydım saçmalarken topluyordum alt alta, kalanlarını değişiyordu içimin havası ve eriyordu buzlarım...
gözlerin sızdı bu kez gamzelerinden önce süzgündüler yayıktan çıkmış gibi kocamandılar yine iki oda kaca bir fuaye okyanus basmıştı! denizleri sanki saklanmıştım ve hiç konuşmayacaktım fısıldarken belli etti sesim yerimi doldurdum terli bardağın boş kısmına sırtımda palto elimde kağıt peçete! üfledim gururla epeyce _sen benden gittin gideli! olmadı bu kez anlamadın, anlatamadım yudumladım içtim seni öylece...
oysa köpürüyordu avucumla kapamaya çalıştığım nehirler gelmişine doğru sürüyordum atları yine! konuşamıyordum sıktım attım boğazını yine o pazartesinin azgın bir hırsızdan farkım yoktu kaçmak aklıma hiç gelmese de oturduğum yerde yorgundum yılkılara kürek çekerken yakalanmıştım ellerinin sıcağına sokuyordu, inat soğuk ellerini koynuma sen, sadece dibinin ışığı çalınmış bir mumsum! tecilli firar giyinmiş bir mahkûm!..
tırnağa alınmış replikler süzülüyordu beynimde ve saklıyordum tüm gücümle görme, hissetme diye dağıtıyor, pay ediyordum sözümona sahte gülüşlerle yalancı öksürüklerin içerisine söz vermiştim ya hiç hatırlamayacaktım seni hak verdim sonra kendime ben, yoktaaan unutmuştum seni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Yoktaaan Unuttum Seni! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Yoktaaan Unuttum Seni! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yoktan unutulabilmek, çokluktan çekilip yokluğa musallat vazgeçişler. Ne tuhaf, değil mi ? İnsan tercihleri ile yaşıyor. Ve her tercih bir kaybediş oysa.
şahlanmış saçlar ve yoktan unutmak.
Yoktan unutulabilmek, çokluktan çekilip yokluğa musallat vazgeçişler. Ne tuhaf, değil mi ?
İnsan tercihleri ile yaşıyor. Ve her tercih bir kaybediş oysa.
Var olunuz Serhat Bey.
...