Seni de anlarlar ey insan bir gün, Kendi derdi biterse ölmeden Seni bilirler,tanırlar ve hatta severler Yedi cihanda ismin anılır Resmin basılır Her bir yanda sen olursun
Ya da sen öyle zannedersin Sevinci böyle sahiplenirsin Gerçekleri bilmemek mi daha hoş; Yoksa sen de mi çaresizlik? Hangi hayallerde gizli bu delilik?
Tanınma, Bahsedilme, Ve hatta sevilme.
Çok mu hayalcisin? Nereden çıktı bu sahte evrenselliğin? Ben mi çok yadırgıyorum; Yoksa bunları sen hak mı ettin?
Ey insan! Ki basılsa her yerde resmin, Herkes duysa namını,sesini Ve konuşsa 4.5 milyar seni
Değer mi hiç?
Tüm bildirdiklerin;herkesin bildiği, Tüm eğitici sözlerin;duymak istedikleri, Tüm resimlerde;esasen kendileri!
O kadar çok aynı şeyleriniz var ki; İstersen ultra kuvvetlerin başı ol, İstersen herkesin takip ettiği biri!
Ne kadar uğraşırsan uğraş, Nafile! Yansıtıldıkça benliklerin her tarafta, Gerek yok namının yayılmasına Her tarafta binlerce insan Kısaca herkes birbirini aynalamakta.
Tüm bildiklerin tek benliğin oldukça; Tenlerde gizlenecek sonsuz manevra
İnsan olmayı bilemedikçe; Kimseyi bilemeyecek özüyle, Kendisini bile!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey İnsan! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey İnsan! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar uğraşırsan uğraş, Nafile! Yansıtıldıkça benliklerin her tarafta, Gerek yok namının yayılmasına Her tarafta binlerce insan Kısaca herkes birbirini aynalamakta
sırf meraktan bazen..
ama insan en çok kendine soruyor...
saygı ve sevgilerimle
hürmetinle
:)