Alkış (kıyam)et reyting
Bu uzun bir gece olacak farkındamısın bilmiyorum
Daha gecenin ilk perdesi henüz koyulaşmaya, Beni kendine çekmeye İçime o garip hüznü sızlatarak iliklerime şırıngayla nüfuz ettirmeye başladı. Körkütük sarhoş gibiyim İçtiğim bilmem kaçıncı acı dolu zehir şişesi Kırdığım kadehlerin sayısını hatırlamıyorum Tırnaklarım tuvale hangi resmi kazıyor farkında bile değilim Boşalan demlerim hangi nehre akıyor. Nerde bunun kaynağı nerede yetişiyor gözyaşı ağacı Sallanan dallardaki yaprakların yaşı kaç ,yaşını gizleme gereği duyuyormu. Sararıp kurudukça kuruyup rüzgarın vuruşlarıyla ölümün kimbilir Kaçıncı sahnesindeki, kaçıncı perdesini senarist beğenmeyip yeniden başlatıyor. Roller aynı,kostüm aynı ,oyuncular aynı. Motor diyor yönetmen Suflör söylenmesi gerekeni söylüyor oyuncuya,o ise ihanet edercesine bağırıyor uzaklara Bir anda sahne değişiyor Kostüm renkleniyor Suflör derinden nefes çekip okuduğunu söylemesi için oyuncunun yüreğine üflüyor Stop sesi yükseliyor Tüm ışıklar sönüyor Kostümler tek renk olan siyaha bezeniyor Roller kayıpları ararken .Suflör söylediklerini unutuyor Perdeler sıkıca kapanıyor Yönetmen kameradan uzaklaşıyor Motor sesi ertesi sahneye kadar inzivaya çekiliyor Maskeler yüz değiştiriyor Dört kişilik sahneye iki figüran daha sığdırılıp Senaryoya farklı karakterler dahil edilyor Karakterlere farklı senaryolar yükleniyor Kadın adamı baştan çıkarıyor Adam işini gücünü kaybediyor Aile dağıldıkça reyting tavan yapıyor Senarist yazdıkça yazıyor Üç bölümlük dizi yüz üç bölüme dek sürüyor Ortada görünen bişey yok Ne evlilik ne saygı ne edep ne haya herşey istismar ediliyor Varsa yoksa memleket meselesi gibi reyting çatısını havaya uçurmak için atılan bombalar. Zaten en küçük çatışmalarda boşanan dağılan aile yapısına destek veriliyor Bencillik tek şart ! Gençlerin hayattaki tek oluşumun, iki insanın tutkularıyla çepeçevre kuşatmasıymış gibi göstermeye çalışmak. Haydi aç bir daha perdeyi motor sesi yükselsin Çatal görünsün /bacak süzülsün /dudak bükülsün Olmadı yeni baştan Kan oturuyor kadının dudağına Başroldeki adı Aşifte oluyor sokaklarda İyide nerede kadınları küçük düşüren onurlarımızı hiçe sayan senaristler onlar bile kadın olduklarının farkında değillermi ? Yanlışı doğruyla silmek varken/ doğruyu neden yanlışla yazıyorlar? Olmadı baştan Birde tecavüz edilsin kıza Etek kaldırılsın,edep ziyana uğratılsın,kimin umrunda çocukların gözü açılsın ! Sonra film sürer kamera artık bu iç bulandıran sahneleri çekmekten istifa eder ! Suflör günah sözcüklerini fısıldarken. Yanlış filmdeki ,yanlış rollerin sözlerini karıştırdığı için kurşunlardan nasibini alır Kağıt kalem kana bulanmış .Ortalıkta feci bir koku dolanmakta Derin olan dekolte aşikar olur ,yırtmaçlar sökülür Devir teslim töreninde senaristler üçe bölünür Kaç genç kızın daha günahına girdiklerini bilmeden ,şerefe kadeh tokuşturulup kahkahalarını davulla birleştirip zurnayla kanki olur Bu perde hiç kapanmamak üzere açık kalır Mahremiyet bitmiş Horoz sesi kesmiş Motorun benzini bitmiş yolda teklemekte Kostüm yolunu şaşırıp çıkmaz sokaklarda kalmış Bir dahaki rollere kadar kaldırımın alt köşesindeki kokuşmuş lağamda yaşamaya başlamış Sahne ışıkları yanmış Perde aralanıp bakılmış Tüm yüzsüzler maske takıp ağlamış Altına imza atanlar alkışlandıkça alkışlamış |
saygılar dosta