Bedeninde rahatsız etmeyeceksin insan görünümlü hayvanları, Göreceksin ki deştikçe yarayı, Sivri dilini dahi asacaklar şair! Kanıttır leşleri tanıma sanatı.
Birimiz tespihini sallarken mahallesinde, arena da kör savaşçılarımız da vardı bizim. Ellerinde gülleri olan aşıklarımız izinde aldatmadık,sahiplendikçe arttı sevdiklerim!
Adına mücahit diyenin de,adına alperen diyeninde, adına yoldaş diyenin de; Mis kokan bebekleri vardı, Unutmuştuk ama; Biz yolcuyduk!
Kapital arzusunda,İstanbul yer altlarını kirlettikçe lisan erbabı şehvet elçisi, Elin Japonu hayran oluyordu Osmanlıya,Oysa mevta olmuştu 3. Ahmet çeşmesi!
Bizi bizle yıkmaya çalışırken, Unutmuştuk,unutturulmuştuk tarihimize!
Dededen kalan kıssaları efsane gibi dinlerdik, Oysa biz bu kadar onursuz nesiller miydik!
Aklımızın odalarında mazeretimiz oldu işaretlerimiz. Biz bitlenmiştik nezarethanelerde, Saçımızı yıkıyordu oysa İsviçreden ithal mamullerimiz!
Geç kalmıştık,geç kaldık. Kandırıldık!
Yol ayrımlarının soundtrackı oldu ağıtlarımız, ve izlerimizi bıraktı hodbin sevişmelerimiz Yırtık pankartlı sokaklarda!
Sevdiğimize hep iç çektik, Susadık bir dudağa,susadık kucaklanmalara, Adımız oldu zanlı,namımızdı hasretlik!
Sırf konuşmak olsun diye, Bir ordan bir de burdan astık dedi, Azrail’in öpeceği bir kuldu,Türkçe!
Musalla taşlarında,üç dikişlik yüreklerinde, Adını yazdılar;-Merhum artık Gasilhane de!-
Propagandalara aldandık, Hayatı heba ettik, Şansımızı tükettik!
Bir hayatı böyle bitirdik! Eskiden de çok dedik ama; Bir daha olmaması adına;
-Şimdi kalkıp saygı duymamı bekleme arif Okuduğun kitapların hepsine şair muhalif-
Yeter mi farazi ifadelerde ki solunum mafsalları? Başka maruzatı olan var mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başka maruzatı olan var mı?-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başka maruzatı olan var mı?-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şunu söylemeliyim bir şiirin iki tarafı oluyor. Bir şiir değeri. Bir de teması . Ben ikisine de bakıyorum aslında. Şiir güzel olsa da anlattığına katılmıyorum bazen. Bazen de anlatılan güzel olduğu halde şiir uçuruma yuvarlanmış otobüs gibi oluyor. İkisi bütünlüğü sağlıyor. Tema ve yazın. Şimdi ben bu şiiri ,şiir olarak beğendim. Tema da güzel fakat cımbızla çıkartılacak kadar az da olsa katılmadığım bölümler var. Bir defa ben şu "Osmanlıcılık" hastalığından kurtulmayı çok arzu ederim. İyi olan iyidir.Kötü olan da kötü. Mesela Sultan Süleyman döneminde tüm Osmanlı'da beş bin kitap yazılmışken ,Avrupa'da sadece Osmanlı hakkında elli bin kitap yazılmıştır. Fark burada tecelli ediyor. Amenna,biz akıl hastalarını Edirne'de müzikle, su sesiyle tedavi etmişiz.Onlar Madrit meydanında yedi bin kişiyi ruhlarına şeytan girdi diyerek yakmışlar. Siyasi olarak da haklısın biz o zamanlar ölen karşıtlarımızın da kundaklara sarılıp ana koyunlarında büyütülen evlatlar olduğunu idrak edemedil. Şiirinizi de sizi de kutladım. Selam ve saygı ile.
Kendi öz değerlerimize ne zaman sahip çıkacağız ne zaman sıkı sıkıya bağlanacağız. Öyle kopmuşuzki benliğimizden sitemlerde haklısınız .Yürekten tebriklerimle kardeşim
Sırf konuşmak olsun diye, Bir ordan bir de burdan astık dedi, Azrail’in öpeceği bir kuldu,Türkçe!
Türkçemizi bozmak için çok gayretliyiz değil mi? Aslında dünya dili olmaya aday iken bizler, yine her zaman olduğu gibi kendi içimizde körleştiriyoruz benliğimizi.
Suçlu kim bizler Suçlu kim buna izin verenler Suçlu kalk ayağa.Terket beğenmediğin bu dili