(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sanırım böyle iyi yazarlar gördükçe insan vazgeçiyor yazmaktan... belkide sen aramızdan bizleri şiirden bıraktıra bıraktıra yükseliceksin. tebrik ediyorum...
Şiirde anlatılan benim mahallemdir... Kim bilir belki de senin mahallendir... Ya da onun, bunun veya ötekilerin... Aslında anlatılan yurdumdur... Bakmasını bilene, görebilene; tüm zenginliği ile... Yüreğimize kazıdığımız can-ları ile... Şiirini severek okudum... Sevgiler... Saygılar... Şiir dolu günler seninle olsun...
söz tarafından 8/29/2007 2:18:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Herkese teşekkür ediyorum değerli yorumları için ,
Kestelli nickli arkadaş : Bu yukarıda bahsi geçen mahalle ,kişiler, ben yani orada ki herşey hayal ürünüdür . yani içimde delilik yok. Deli olan aslında vatandaş :) ( yani yazarken onu anlatmaya çalışmıştım ama olmadı galiba )
Öğreneceğiz ne yapalım bizde aşk şiirleri yazarız diğerleri gibi :))
Kelimeler hemen ele veriyorlar kendini. Şair çok okuyor bu belli. Şairin hayal gücü çok iyi çalışıyor bu da belli. ama ıskalanmaması gereken bir gerçek var ki, şair zeki... Bir dizeden bir diğerine geçişinde ki ustalıktan tutunda hayal dünyasının içine çekiyor her okuyanı. Tebrik etmek düşer bana bu durumda ...
Tamam ben işi yapıcam galiba :)) Burada bir mahalle yok arkadaşlar, Burada Türkiye var .yani ben var olduğunu sanıyordum onu kasdederek yazdım bu şiiri :((
"Siz bizim mahalleyi bilir misiniz ? Nerden bileceksiniz hiç uğramadınız ki.." Şiirinizi okuduktan sonra mahallenize gelmiş gibi oldum. Tebrik ederim, Saygılarımla.
belkide sen aramızdan bizleri şiirden bıraktıra bıraktıra yükseliceksin.
tebrik ediyorum...