Emeklerimin teröristi mi olduk şimdi? Hainlik diz boyu,bu da gelir bu geçer ha? Yetti saygı duyduğum sana da kitaplarına da Anarşist mi olduk mu ne hır şimdi?
Bir diken batır ilkin kendine, oyunun içindeyiz uzun zamandır.
Emeklerin teröristi olduk okudukça! Ve hainliğimiz diz boyu, Biz kopyalandıkça!
Yetmez mi bu kadar oyun, Körebe oynayarak bak ne hale geldik?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başka maruzatı olan var mı? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başka maruzatı olan var mı? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmeldi, kutlarım canı gönülden mâruzatımız yok ama dileğimiz var, hep böyle içinizden geldiği gibi dökün efendim. Duygu duygudur, şiiri güzelleştiren de budur. Cok saygılar, cok beğendim. Vesselam.
Şaka bir yana haddime değil karışmak, zaten şiir duygu yoğunluğunun neticesinde oluşan dizelerdir. Bu duygu her zaman aşk, sevgi, hüzün, ayrılık vb, olmak zorunda değildir.. Sinirlenmekte bir duygudur, ve sertte olsa güzel anlatmışsınız tebik ederim efenim :)