It’s a beautiful day, go out. Walk bare foot on green grass. Go to a lake/water body/shower/sea shore listen the music of water. Get refreshed by sunny Saturday Sunshine...It’s the one day of your life. Live it, enjoy it. Change it.
Bugün güzel bir gün olsun. Mesela hiç olmadığı kadar güzel bir gün, Uykusuz alfabelerin sevişmelerinden uzak da, Töresine ağıt yakılmış bir isyan da, Mümessili bahar olan bir cümle kurulsun. Mesire alanlarında süt dişleriyle çocuklar, Cici elbiselerini toprak da kirletsin, Dokunduğunuz her şey altın olmayacak da olsa; Dokundukça insanlara ter ter güneş altında, Otomobilsiz sevinçler yüreğinize dolsun.
Çimenler üzerinde nehirler akarcasına, Kaçakçılık yapmadan sınırlardan bugün, Zabıtası edebimiz olan sokaklarda, Tükürmeden karıncaların tepesine , Taklitçi çocuklarımızın inovasyon zekasında, Şahin gibi yükseklerden uçarcasına, Keklik gibi ininde saklanmadan bugün, Hisli bir şiir yazan şairin umutsuz noktalarında Toylara giden sürmeli gözleri kadınların , Yasemin kokusunda bal rengi saçlarının, Söylenmemiş memleket türkülerinde, İpek böceklerinin tırnak izi olsun.
Aşk ile dokunsun, Aşk ile koksun, Parmaklarımız bir şairin cehennemin de, Bugün cennet düşlerine uyusun.
Elleriniz, Gözleriniz, Kalpleriniz, Ne olursa olsun Siz doğdukça her yeni gün, Dertleriniz ile bereket bulsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tadımlık Düşler.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tadımlık Düşler.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.