(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Blackless you are my favorite tebrik ederim harika binbir zevkle okuyorum siirleriniz gercekleri yazanlardansiniz ama bunlari görmemezlikten gelen bir cok insan var aramizda
mardin'deydi yanlış hatırlamıyorsam 29 kişinin olmadık yollarla tecavüzüne tanıklık etmişti yine 13 yaşında bir beden... ilginç... 29 kişiyi toplayıp pikniğe götüremiyorsunuz ama bir çocuğa tecavüz sözkonusu olduğunda toplanılabiliyor... ahlaki yapılanmamızı yıkıp baştan yapma vakti gelmiş geçmiştir gibi geliyor... saygılarımla...
cinsellikten habersiz ve cinselliği üstünde ki adamın kendini tatmin etmekten ibaret gören ve gündüz dövülüp gece de neredeyse “sevişmek adına tecavüz edildiği” ve o adamın karısı olduğu için köle gibi davranılmayı kabullenmesi gerektiği öğretilmiş bir kız çocuğunun dıramıydı okuduğumuz.ve özgürlüğünün bedelinin arka sokaklar da bir kuzunun kurtlarlara kurban edilişinin son bulmasıydı şiir...öyle etkilediki şiir bir filim gibi küçük yüreğin yaşadıklarını görür gibi oldum ve uzadı gitti yorum ...burda kurdaleyi olmasada,cennetti hakedenlerdensiniz.Kaleminiz hiç susmasın gerçek şair sizsiniz..
çok güzel bir şiir okudum, profilinizde şiir yazmayı beceremiyorum demişsiniz bunu mütevazilik olarak kabul ediyorum, şiirlerinizin devamını bekliyorum.yüreğinize sağlık hoşça ve dostça kalın ...
Bir Kadın- çocuk tanıdım İstanbul’da Hemde 21.yüzyılın ortasında Beyoğlu’nun arka sokaklarında OROSPU Sıfatıyla .
Of gerçeği bu kadar yalın okumak ürperti beni ne acımasız ne arsız insanlar çocukları dalından koparmak hangi yüreğe sığar diyeceğim diyemiyorum varmış böyleri, isyan ediyorum...
Hoş geldiniz şiir dostu o güzel yüreği kutlarım saygılar sevgiler size...
ceynan tarafından 8/27/2007 2:59:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirinizi okudum içimi tarifi imkansız bir hüzün kapladı. Taşlaşmış insanlıktan nasibini almamış olanlara isyan eden gönül diliniz susmasın şaire bu anlamlı çok duyarlı ibret vesikası dizlerinizden ötürü sizi saygıyla selamlıyorum / gönülden tebrikler
"Merhamet etmeyene, merhamet edilmez." Hadis Tahribat o kadar fazla ki günümüzde. Yetişemiyor merhametli eller... Merhametiniz sizi şiire başlatmış. Devamını bekleriz. Tebrik ederim. Saygılarımla.
okurken bile tüylerimizi diken diken eden bu zulüm, töre-berdel ne varsa hepsini lanetliyorum bir insan ve bir kadın olarak...sağolunuz şair.... ve hoş geldiniz...
tebrik ederim harika
binbir zevkle okuyorum siirleriniz
gercekleri yazanlardansiniz
ama bunlari görmemezlikten gelen bir cok insan var aramizda