Bir hayat olsun Kaydedilmeğe değer.. Büyüklenmeden büyüyen Tırnaklarıyla didinen Hakları kutsal bilen Şahitlikte kıyam eden Saygıda susturan Sevgide küstüren Ona buna değil Okları kendine döndüren Bir gün olsun Yaşama yenilmeyen, Bir hayat olsun Kaydedilmeğe değer!… Gün gün eriyen Küllerinden yeniden dirilen, Problem değil Problem çözen Güneşe gitmeden Güneşle sevinen Beyaz kumlara serilen Dikenlerin gül verdiğine Şükretmesini bilen İlahi takdire imrenen Bir hayat olsun Kaydedilmeğe değer!.. Yaşamak için yaşayan Kazanmayanmayı Yaşama bağlayan Yığdıkça yığmayan Çakalları nöbete koymayan Vurunca kafayı Deliksiz uykuya dalan Gelen güne umutla bakan Gecenin mehtabında Gönül yakan, Yoldaşı umut ve inanç olan Bir hayat olsun Kaydedilmeğe değer!.. Düşündüğünde ve konuştuğunda Ayakta dimdik durduğunda Yapmadıklarını anlatmayan Yaptıklarıyla sevinmeyen Yapamayacaklarını vadetmeyen Bir fani olduğunu bilen Müstağnilikten uzak giden Kaderine boyun büken Akli idrakle muhakeme eden Mutlak galibe sonu veren…. Bir hayat olsun Kaydedilmeğe değer!... Benlik senlik bilmeyen Ne olursan ol gel diyen Hakkı hak bilip Kelleyi veren Dağlarda divane gezen Yaradandan ötürü Her zerreyi hoş gören Yakında yakmayan Uzakta sönmeyen Bir hayat olsun Kaydedilmeğe değer!....
Yıl:29.03.2007 Saat:18.10-18.25 arası Çengelköy/İST EROL KEKEÇ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT OLSUN !!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT OLSUN !!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.