Kim büyüttü getirdi, seni gençlik çağına, Kim karnında taşıdı, kim sardı kundağına, Kim buseler kondurdu, uykuda yanağına, Yılda bir yetmez sana, her günün kutlu olsun
Sevgilerin hiçbiri, annesevgisi değil, Kıymetini bilesin, daim önünde eğil.
Kendisi aç kalsada, seni doyuran kimdir, Anne iki cihanda, en mukaddes isimdir. İnsanların yüzünde, eksilmeyen Bes(i)m’dir. Yılda bir yetmez sana, her günün kutlu olsun
Melekler safındadır, sıradan insan değil, Hürmeti eksik etme, daim önünde eğil.
Anne olmayan yerde, hiç yuva kurulur mu ? Annesiz büyüyenler, şefkatle yoğrulur mu ? Duasını alanın, huzuru bozulur mu ? Yılda bir yetmez sana, her günün kutlu olsun
Hakkını veremezsin, ödenir gibi değil, Fırsatı kaçırmadan, daim önünde eğil.
Serilmedi mi cennet, ayağının altına, Çıkarıldı hadisle, göğün yüksek katına, Ödeyemezsin hakkın,taşısanda sırtına, Yılda bir yetmez sana, her günün kutlu olsun
Annenin fazileti, sade dünyada değil, Elin darda da olsa, daim önünde eğil.
Varlıklar içinde tek, nur’u, şefkati bolsun, Sevginin yollarında, gidilecek bir yolsun, Anne hakkın helal et, duaların çok olsun, Yılda bir yetmez sana, her günün mutlu olsun
Anne gönlünü almak, o kadar da zor değil, Ayrılma hiç dizinden, daim önünde eğil..
Bir cihana sığmazsın, iki cihan bir olsun.. Yılda bir yetmez sana, her günün kutlu olsun..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
& ANNE & şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
& ANNE & şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçte olsa tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.Annelere kutlanması için bir gün tahsis edilmesi garibime gidiyor.Bizim kültürümüzde ana bizim baş tacımız.Cennetin kilidini açacak anahtar.Dertlerimizin dermanı..Gönlümüzün ilacı.Yirmidört saat,üçyüz altmışbeş gün onun duasına ihtiyacımız var.Her daim gönül bağıyla bağlı olduğumuz yegane varlığımız. Tüketim toplumlarının ekonomiyi canlandırmak adına; onun ismi adına günler tahsis etmeye ihtiyacı yok. Tebrikler sana Mehmet Ziya kardeşim.
Son gunlerde bir cok ANNE lerle ilgili siir okudum ve dinledim hepsi birbirinden guzel hepsi yazan saairin duygularini yansitan dizelerdi hepsini tek tek kutluyorum..Sayin m.Ziya sizin siiriniz bir baska tat verdi sanki annem yanimdaydi ben bu siiri onun icin okudum ..Sagol varol kardesim....
Varlıklar içinde tek, nurlu, şefkati bolsun, Sevginin yollarında, gidilecek bir yolsun, Anne hakkın helal et, duaların çok olsun, Yılda bir yetmez sana, her günün mutlu olsun
Anne gönlünü almak, o kadar da zor değil, Ayrılma hiç dizinden, daim önünde eğil..
Bir cihana sığmazsın, iki cihan bir olsun..
Efem annenin bir cok siirlerini okudum bugün kimisi kederle bürünmüs, kimisi hasretle, kimisi yoklugunu dile getirmis, kimisi gidisiyle yari ömür gecirmis ..
Elde degil insanin cogu aglatti .. hüzünlendirdi .. kimisi duygularla doldurdu yüregimi...bir kaci oldu tebessüm ettirdi ... Siz ayri bir dile getirmisiniz efem .. Dert Keder sizden daimen uzak olsun insaAllah...
Tebrikler efem Saire ... güzel yürek siirine vede yazdiran ANAya...
Tüm Annelerin anneler günü 365 (366) gün kutlu olsun ...
Çok güzel şiirler okudum. Kutluyorum o ruhu, yüreği duygu zengini gönül dostunu.