Geçen senin çok sevdiğin, Menemeni pişirdim tek başıma. Yağı her zamanki gibi çok kaçırdım, Sen olsan yemem derdin, Sonra şaka yaptım der sarılırdın boynuma. Biberleri çok ince doğradım, Soğan atmadım talimatınla, Bahçe domateslerinden 3 tane doğrayıp tavaya döktüm, Sen olsan yine kızardın, Domatesin kabuklarını yemem derdin. Yumurtayı senin gibi çırpmadım kasede, Üstüne kırdım 3 yumurtayı usulce Ve tavaya düşen kabukları aldım elimle. Azcık pul biber,kimyon ve karabiberle, Lezzetini katladım her zamanki gibi. Tuzu en son koydum ve de kaşığa döktüm ilkin. Tahta kaşıkla tuzu serpip,ucundan kaşıkla ekmeğe koydum. İlk lokmayı hep kendin yerdin, Ama ikinci de olsa elinden yedirirdin. Seni ben böyle severdim,sen de beni.
Ekmeği bölerdin ikimize, Demli bir çay koyardın bardağıma, Sımsıcak olurdu içim gülüşün gibi, Otlu peyniri dilimlemeden koyardın tabağa, Zeytinlerde yüzerdi zeytin yağında, Ve üzerinde azcık kekik.
Şarkılarını dinlerdik klasiklerin, Sen bana yeterdin ben de sana.
Öyle bir anda gittin ki sevgilim; Ekmeğim küflendi poşetinde, Bir parça otlu peynir kokuttu buzdolabını, Tava yandı ocağın üstünde, Tüp bitti;ama telefon açamadım tüpçüye, Çaydanlık kireç tuttu, Son içtiğin bardakta, Dudağının izi kalmıştı. Onu yanımdan ayırmıyorum.
En son kaydettiğimiz videoyu bin kez izledim. Resimlerini bantladım duvarlara. Biliyorum artık istesen de gelemezsin, Nafile ki garip aldanır kalan eşyalarında, Her hareketini hayal eder dururum, Gündüzleri rüyalarda yaşar oldum,
Biliyorum; Beni bekliyorsun meleğim, Ümit ülkesinde, O sevinç çemberinde, Her an beni gözlüyorsun. Belki daha erken ama; Yakında bende geliyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçen Gün... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçen Gün... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
off otlu peynir ve melemen ,kekikli zeytin senin olsun şairim ,ben otlu peynirle melemeni alayım ama yanında tandır ekmeği yokmu sıcak sıcak nasılda güzel yenir ,bu saate yiyemem ama kahvaltıda hazırlıcam melemeni ,şöyle ekmek bana bana da yiyecem ... ALLAH tan otlu peynir de var :))
Gidicisin he sesim Menemen'den girdin kahve Yemen'den çıktın yahu senin ne yazacağın hiç belli olmuyo he güzzzzzeldi emme:))) tebrikler ferruh Osman:)))
Şairim şiir'in açıktırdı ;)
Tebriklerim çokça...