(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"HUf!", dedim şiir bitince öylesine vurgun yediriyor insana kısa şiirlerin gözünü seveyim, hele bunu böyle başaranların da kaleminden öperim son derece değerli idi sevgili Hazal, tüm içtenliğimle kutlarım / sevgimle.
Yapmayın ne olur yapmayın .Hele ki siz Hazal Hanım.Asla kabul etmiyorum.Hem sonra iyi bir şairin her ne olursa olsun kalem kırmaya hakkı yoktur bir yerden sonra.Sorumlu olduğu okurları vardır artık.Bizler gibi...
Vurgun gibiydi aynı .Vuruldum en derinimden inan tahmin edemeyeceğin kadar.Kaç kez kaç kez aynı şeyi ben de düşündüm, kaç kez yeminden döndüm ....kaç kez olmuyor şahdamarda atan o kan akıyor akıyor akıyorr şiirde can bulan yeni varoluşa...Bir kez ölmeyi bile az görüyoruz çoğu kez kendimize bir de şiirin nefessizliğiyle... kaç kez ölür ki bir insan hem sonra...
Ne güzel ve ne özel insansınız siz böyle.. Yüreğinizi seviyorum Şükran Hanım..Kırmadım kalmimi kırabilir mi insan hem yazarak döküyorsa yaşamdan ne varsa..Selam sevgi ve saygımla hep...
can dostum nede güzel dizeler okudum ...........tebrik ederim... yazan o güzel yüreğinizide kalmienizide kutluyorum.... ....... sevgı ve selamlarımı yolluyorum ......... saygılarımla....
H A R İ K A Y D I....
kutlarım y ü r e k t e n...
sevgimle...
Hicran Aydın Akçakaya tarafından 5/2/2011 12:19:09 PM zamanında düzenlenmiştir.