Gittiğim uzakların esmer tebessümü kaldı alnımın ortasında Kendime doğan bir güneşin Yaktığı kaderdim artık ,bilemedim Hangi yönde uçurum hangisi derinliğim Ya saçlarından süzülen ıslak Kokusunda Toprağın içimde ağlayan türküsü..
Dudaklarımda tütün zehirinden Bitti dediğim gücümün sondan bir önceki ateşi… Keskin zamanlarda en acıtan neydi Ayrılığın ölüme meydan okuyan Cesareti Kimi daha çok ezdi…
Mavinin cennetine beyaz martılar ölümü alır götürürmüş O yüzden Kanatların arasında çığlık çığlığa melekler saklanırmış Bir bulut ağlarsa Bir yıldız Yakomoz döküntüsü ışıklara aldanıp kayarsa varlığından Tutulan dileklerin hükmü Yokmuş...
Şimdi sancılı şarkılara teslim ediyorum yüreğimi… içinden Bir gemi gelir Bir gemi geçer Hiç tanımadığım limanlardan Yalnızlık el sallar Tuzlu bir rüzgar okşar saçlarımı Hep Hep Ellerim üşür…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIK EL SALLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIK EL SALLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.