suretler bir bir soluyor gözümde öfkemi dizginleyemiyorum anne! içimden d-üşüyor güvendiğim dağlar küçücük insanlara kocaman gözyaşları döküyorum
anne vefasızlığa kurban gitti endamım aldandım, çamura bulandı sadeliğim aklımı kaçırmam an’a muhtaç gammaz sözler dilime dolandı bugün
ben nerede yanlış yaptım ! dost bilirken dost olmayan ruhları da kalbime musallat ettim üzülmek için
anne bir çırpıda bitiveriyormuş ekilen emekler ve siliniyormuş zihinden biçemediğim iyilikler gitmek istiyorum bir darbeyi daha kaldıramam k a l d ı r a m a m n e f r e t i a n n e !
ben bunu hak edecek ne yaptım derken iftiracı pis bir kurşun tam da şah damarımı vurdu mülteci bir zavallı gibi aklanma eylemlerine koşarken oluk oluk kanıyorum en sağlam yerimden
dost dediklerimin vurgun yedirdiği; kalbim! kalbim şimdi çok zavallı, kalbim yine yangın yeri kırgın ve paramparça kalakaldı ellerimde k a l b i m h ı ç k ı r a h ı ç k ı r a a ğ l ı y o r a n n e !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anne - VII şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anne - VII şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhhh ...fULYA... şu ANNE şiirlerin yok mu .....benim migrenimi tetikliyor... Kalbe ok gibi saplanan bu kelime ve cümleler o kadar sana özgü ki.... çok seviyor ve de çok etkileniyorum....
''küçücük insanlara kocaman gözyaşları döküyorum...'' bu cümleye bir roman yazılır.... Çokça kutluyorum....sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum bi tanem......
ANNE İLE HASBİHAL DUYGU SAĞNAĞINDAYDI... ANLAM VE USTALIK DOLU BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM SEVEREK. BU TARZDA ÇOK İYİSİNİZ BELLİ...KUTLUYORUM...SAYGILAR...HŞT
bu kadarmı kırıldın ? bu kadarmı incittiler seni kıyamam !
dost dediklerimin vurgun yedirdiği; kalbim! kalbim şimdi çok zavallı, kalbim yine yangın yeri kırgın ve paramparça kalakaldı ellerimde k a l b i m h ı ç k ı r a h ı ç k ı r a a ğ l ı y o r a n n e !
bütün bunları ağlayarak annene anlatırken kendinede sordunmu ? neden die şairem neden bu kadar erken güvenip neden değmeyecek kişileri gözümüzde bu kadar BÜYÜTÜYORUZ...
üzülmek için çabaladık anne ağlamak için sevdik gölgene sar beni anne senin gözünde hep çocuk değil miydim ben koru yine beni melekten ödünç kanatlarınla mai
ben bunu hak edecek ne yaptım derken iftiracı pis bir kurşun tam da şah damarımı vurdu mülteci bir zavallı gibi aklanma eylemlerine koşarken oluk oluk kanıyorum en sağlam yerimden
Offf diyorum offf başka da bir şey yazmaya gerek yok...Kalbi kocamannnnnnn öptüm tatlım...Mis yasmin çiçekleri gibi içime çeke çeke okudum..Şiirin burasıda tam bana göreydi aldım yapıştırdım...Duamda sevgimde Meleklerimdesin...En kıymetime emanetimsin...Kalben kalbimdesin..
Tülay Lal tarafından 4/23/2011 9:46:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
dost bilirken dost olmayan ruhları da
kalbime musallat ettim üzülmek için
çok, çok güzeldi
şiirleriniz harika
yüreğinize sağlık.. sevgimle