(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
& ANNE HAKKIN HELAL ET & şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
& ANNE HAKKIN HELAL ET & şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimizde senin,aşkın bitmesin, Dualarında an,bize yardım et, Mevlam başımızdan,eksik etmesin, Bugünden tezi yok,hakkın helal et…
Ana gibi yâr,bağdat gibi diyar...Yok maalesef yok. ALLAH annenize sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin. Başınızdan eksik ,dualarından mahrum etmesin... Yüreğinizdeki anne sevgisi hiç bitmesin.
İçimizde senin,aşkın bitmesin, Dualarında an,bize yardım et, Mevlam başımızdan,eksik etmesin, Bugünden tezi yok,hakkın helal et…
Hiç bir anne evladına hakımı helal etmem demez Anne yüreği bu yıllarca evladı sırtında taşır ama ah demez Amin diyeceğim ALLAH başınızdan eksik etmesin insaşallah Yüreğine kalemine sağlık selam sevgi dua ile.
can dostum harıka çok güzel dizeler okudum... ne güzel ana yüreği degilmi şimdi benimde ana aklıma geldi... mekanı cennet olsun nur içinde yatsın... allah da sizin annenize uzun ömurler versın... kutluyorum sevgı ve saygılaırmla...
Ağrıları çoktur,belli yüzünden, Vermek istemiyor,kimseye zahmet, Muhtacım demeden,verir özünden, Yürek sevgi dolu,akar merhamet…
Anne yüreğiii hiç çocuklarını üzmek istermiii ne acı ne sıkıntılara katlanırlar ama yinede bizleri üzmezler tek bizi karşılıksız seven annelerimiz baş tacımızzz Allah uzun ömürler versin annenizee.Tebrik ederim Saygılarımlaaa
Efem gönlünüz gam keder görmesin insaAllah... güzel kaleminizin Mürekkebi asla bitmesin .. Ne kadar güzel dile getirmissiniz efem Anayi... cok güzel özden diziler bunlar tebrikler efem ...
Hayırlı ömürler,dilerim anam,
Çıkmasın sana hiç,ecel kura’sı,
Üşüyen sırtımı,kime dayanam..
İçimizde senin,aşkın bitmesin,
Dualarında an,bize yardım et,
Mevlam başımızdan,eksik etmesin,
Bugünden tezi yok,hakkın helal et…
Ana gibi yâr,bağdat gibi diyar...Yok maalesef yok.
ALLAH annenize sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin.
Başınızdan eksik ,dualarından mahrum etmesin...
Yüreğinizdeki anne sevgisi hiç bitmesin.
Kutlarım,Tebrikler.