(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ol! dedi Gaybın dudakları "Etim kemiğe asıldı Soluğumun çentik izlerinden Yutkunacağım sandım kendimi ilk Ya ilk nefeste ölecektim Ya da göğe gömülene kadar ağlayacaktım Sus dedi Emrin demir kesriğinden kanayan ses" Payıma aldım ve usul usul çektim gölgemi dizelerin güneşi üzerinden.... Saygılarımla NeNa
değerli şair Şükran AY, ne güzel temenni dolu ve umut aşılayıcı yorumdu öyle varlığın sayfamda her daim onur vermiştir, yoruma değer bulduğun çok teşekkürler...saygıyla
değerli şaire Müjgan AKYÜZ, sizin tarafınızdan şiirlerimin okuyor olup ve beğenilmesi benim için en büyük ödüldür... sayfamda varlığınız her daim güç oldu bana teşekkürler, saygıyla
sanırım en büyük aşk terkedince yüregi yalan sevgilerden kurulmuş hayal otaglarında unutmak istiyor yürek kendini özünü inkar etmek kendine el kimlikte soluk bitirme telaşını ömür belletip tene
muhteşem bir içe dönüş oluşumun yaşamin yürek oluşunun anımsatıldıgı sesti şiir
Kıyameti bekler gibi soluk soluğa yazılmış dua gibi şiir olmuş zikir halindemi yazdınız şiirinizi farklı bir anlatım olmuş iki defa okumak zorunda kaldım geçmişten bugüne haykırışmı yoksa yüreğinize sağlık tüm dileklerinizin kabul olmasını dilerim yüreğinize sağlık SAYGILAR
Yağ beni mirim Çorak sinelerin anne gözlerinden Sırılsıklam üşü tensizliğimin boran çiçeklerini Karma desenler şehri çökecek birazdan Derinliğimde ölen her şey gibi ışığımın şavkından Kıyıma vuran insan lekelerinden tıraşlanmış kutsal heykeller Deccalı uyandıracak, kendi moloz düşlerinde Dudakları düşmüş yüzüm / dal kırığı ellerime sığınmadan Tetikle beni Aşkın evrelerine Ayaz kuşları gibi Kor yemiş g/özlerimle Retinamın yakamoz düşümünde aşklaşayım Allah ile…
İyi ki bu siteye üye olmuşum aksi durumda bu şiirleri okuma imkanım olur muydu ? hep düşünmüşüm kutluyorum güzel şiirinizi merakla okudum selamlar...
İç dünyaya yapılan uzun,derin bir yolculuğun her bir evresini izler gibi okudum şiiri..Yaşamı sığ kıyılarda tamamlayanların aksine derine gittikçe daha da derinde bir arayıştı.Beğenerek okuduğum şiir için kutlarım demek çok sıradan bence..
Gecenin köhnünü boynuna asmış içimdeki deli Yak beni ey karanlık / Aşk yakmadan diyor Kır aynalarımın delisini, sağ elimin tersi Çekiştirmesin artık aklımın uçlarını…
Usta kalemden, güzel ve alimli bir eser, kaleminiz daim olsun. Saygılarımla...
Off ! Gecenin adını ''kutsal heykellerimi yak mirim '' koymak gerekli.
Katarından kopmuş vagon misali şiirde öyle bir yolculuk yapılıyor ki hangi duvara yaslanıpta içimde biriken irinlerin sloganlarını atsam diye düşündürüyor.
Ah o çocuk hep engebeli yollara dümen kırıyor. Geceyi arkasına alabileceğini düşünsede akortsuz sabahların kuçağında doğan güneşin yamacına doğru birşeyler fısıldıyor. Elleri yukarda.
yalnızlık abidesinin varlığı vuruldu desem yeridir.Biz en iyisi bu şiirin gölgesinde bayrağımızı bırakalım sadece izlemede kalalım.
Kazandığım tek mücadele / belki de ilk kaybettiğimdi Ten olabilmek için spermler arası kromozon taşıma savaşıydı Oysa gözlerimiz dahi yoktu Bildiğimiz tek şey, var gücümüzle bir bilinmeze ulaşmaktı /hayat gibi Şimdi ise tek farkımız gözlerimiz olması fakat“körüz” dedi ve sustu mir…
,SELAM CAN DOST CANDAN KUTLARIM EMEĞİNE YUREĞİEN KALEMİNE SELAM SEVGİ EMEK OLSUN SAYGILAR ÖMRÜNE YUREĞİNE BEREKET OLSUN,,,,
saygılarım ve tebriklerim yetersiz kalıyor bu şaire ne desem kelimeler kıfayetsiz, bomboş bakıp kalıyor içim ve duygusallık sınırını zorluyor.yine kutluyorum ve her vakit dua ile...
GERÇEKTEN ÇOK DOLU BİR KALEM..BURAM BURAM FELSEFE KOKAN, AMA GÜZEL SANATLARIN EDEBİ YÖNÜYLE HARMANLAYAN BİR YÜREK..KUTLUYORUM HAZ ALARAK OKUDUĞUM KALEMİ..
''LAL'' Kaldım..Galiba belli bir sürede lal kalıcam..Kalben duayla kutluyorum Melekler kanatlarını üzerine serili tutsunlar..Şiir gibi şiirdi...Ve susuyorum hem burda hemde kendi sayfamda...En kıymetlime emanetimsin...Dua ile...
dikkate alınmayadeğer şeylerdi söylediğin ayrıca aşk olsun önemsenemyecek birimisin...asıl ben teşekkür ederim uyarmaya değer bulduğun için...eyvalla:)
msj bölümün yine kapalı buradan söylemek istiyorum bazı yerde geçen 'RAB' bazı yerlerde geçen 'TANRI' ikilemini halletsen daha da çok içimize sinse diye düşündüm..
şiir konuşuyordu, ben dinledim...