Güneşi perdelemişler cehennem aleviyle ölü ruhları yakıyorlar içimde sonra en büyük gölgeliklerde vatanım şehrime dolular düşürüyorlar ve ben o güneşe yangınken firarımda sokaklarımda üryan geziyor güller tarumar olmuş duvar diplerinde açıyor sümbüller ben susuyorum
Ben yanıyorum kendime dokuduğum kelimelerde sen işmarımda dilleniyorsun ateş verip kendi yangınımda sızılar doğuruyorsun fırtınalı güncelerde yağmur gezdiren bulutlara inat harlıyorsun içimden gelen sevdayı ben susuyorum sende sus şimdi
Bırak özgür uçsun kelebekler sahte dünyada meyve vermesin al yanaklar şimdi susuyorum ömrüm sonuna kadar sende sus ey gözü ay kehribar! sus! sus ki; kaybolsun hayaller sus! içimden bir susuşla… sus! sus! bir daha, bir daha…
23-03-2011 Hayrettin ŞAHİN
şiirime sesiyle can olan sn:Elif Reyya NAZ hanımefendiye çok teşekkür ediyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susturmak mümkün olsaydı, dile gelirmiydi bunca sevgi sözleri. Keşke sussa dediğimiz anlarda bile, bizim yerimize hep o konuşur aslında. Veda etmek bile zor gelecektir sustuğunda Hazır mısın peki, O sustuğunda, şafaksız günler yaşamaya?????
sus kerhibar ve bekle Beklemek değer katıyor çünkü sabrına kaç bin yıllık bir bekleyişten düştün hayata adın bilindi kerhibar her zaman şiir ve her zaman dingin bir huzur bu sayfada sevgiler saygılar dostum
Bırak özgür uçsun kelebekler sahte dünyada meyve vermesin al yanaklar şimdi susuyorum ömrüm sonuna kadar sende sus ey gözü ay kehribar! sus! sus ki; kaybolsun hayaller sus! içimden bir susuşla… sus! sus! bir daha, bir daha
sesi yorumu...yazanı yazdırtanı kutladım ta yürekten..saygımdasın abim...
Susmak.. Sus/ma.. Çok sözdür, çok anlatımdır. Anlayana!
Ve.. Bazen susarsın, bazen de suskunluğuna yanarsın...
Der ki 'Şiir'; Ey yüreğim, ey sevda, susuyorum.. Çünkü.. çünkü.. Söylenmek istenenler(i)/istediklerimi erteliyorum.. Ben susuyorum, sustuğumu zannediyorlar aslında! Bitmek bilmez konuşmalar geçiyor içimden.. Bilmiyorlar! Susuyorum, belki geçer diye... Bir değil, çok defa geçiyor içimden aynı şeyler ama konuşmak istemiyorum, susuyorum. Sanıyorlar ki; susunca konuşacak söz bulamadığımdan.. Bilmezler ki; o kadar çok söz/duygu var ki söylemek istediğim.. Anlayamazlar! nerden başlayacağını bilemediğimden, sözlerin yeterince beni, bendeki seni anlatamayacağını bildiğimden suskunluğum, boğazıma düğümleniyor her biri.. Fırtına kopuyor yüreğimde, yüreğimin içindekilerde..
Sus sevgi(li).. Susuyorum.. Ve sessizliğimde, suskunluğumda konuşurken içimde kalıyor her biri.. Ben de kalıyor bendekiler ve ben de benim olanlar bende s/aklanıyor..
Bizlerde yüreğinizden kaleme düşenleri suskunluk içinde, keyifle okuduk, dinledik.. Güzeldi Şair.
Bırak özgür uçsun kelebekler sahte dünyada meyve vermesin al yanaklar şimdi susuyorum ömrüm sonuna kadar sende sus ey gözü ay kehribar! sus! sus ki; kaybolsun hayaller sus! içimden bir susuşla… sus! sus! bir daha, bir daha sus ama sakın susma dıye haykırıyor.. düşündürücü dizeler..ve tablo gibi rengarenk.. tüm renkler kullanımış...tebrik ediyorum, sevgiyle...
Ben yanıyorum kendime dokuduğum kelimelerde sen işmarımda dilleniyorsun ateş verip kendi yangınımda sızılar doğuruyorsun fırtınalı güncelerde yağmur gezdiren bulutlara inat harlıyorsun içimden gelen sevdayı ben susuyorum sende sus şimdi
Yerinde susmak en büyük erdemdir şairim,güzel dizelerini ve yüregini kutluyorum. Saygılarımla...
Şair her ne kadar dilin susmasını istiyorsa da yüreği bangırbangır bağırmakta. Sesi sayfada yankılanmakta. Duymamak için sağır olmak gerek. Çok güzel bir sesleniş. Tebrik ederim.........saygımla.
Bırak özgür uçsun kelebekler sahte dünyada meyve vermesin al yanaklar şimdi susuyorum ömrüm sonuna kadar sende sus ey gözü ay kehribar! sus! sus ki; kaybolsun hayaller sus! içimden bir susuşla… sus! sus! bir daha, bir daha…
harika damlamış gönül sevgiye ikazlı...kutlarım resim gibi şiirini kal gönlünce...
Bırak özgür uçsun kelebekler sahte dünyada meyve vermesin al yanaklar şimdi susuyorum ömrüm sonuna kadar sende sus ey gözü ay kehribar! sus! sus ki; kaybolsun hayaller sus! içimden bir susuşla… sus! sus! bir daha, bir daha
Sussun! Ama bazan hayal etmekte güzel, çok güzel şiir tebrikler.Yüreğine kalemine sağlık.Sevgiler...