(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanmak Aşktı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanmak Aşktı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum şiirini akşam okumuştum. Hatta sesli, özümseyerek okumuştum ve yorum yazdım diyerek sayfandan çıkmıştım. Ama görüyorum ki, yazmamışım. Sakın yaşlılık deme, zira daha çok gencim :)))
Afet ablam en doğrusunu yazmış, yanmayan bir yürekten büyük şiirler çıkar mı?
Mesut değil... Olamaz çünkü her şeyin olağan olduğu, karşıtların ve huzursuzluğun olmadığı bir ruh hali şiir yazıdrmaz insan olana. yazdığı şiirse mutlaka vardır içini yakan ateşler. yoksa son yazdıklarım gibi sıradan olur dizeler. bunu hissettim, şairlik mi önemli mutlu huzurlu bir yaşam mı, ben çoktandır özlediğim hayatı tercih ediyorum, ya siz?
Anlaşılmış olmak ne güzel bir huzur ablası... Şairin ruhunda ki fırtınalarda aşk meşk aramak yerine şiirin derin mana koyaklarında hakikatı anlamak...Yaşamak saklamak...
üç günlük ömüre....yıllarca yaşamışlığı ....sığdırmak...her canlının harcımıdır...yılların içinde bir gün kelebekçe yaşamak kaç insana nasip olmuştur...yine günündesin koca ozan.... vurdun geçtin....saygılar
Bahar yaklaştıkca bu kalem aşk'ı daha çok yazmaya başladı sanki....:)) baharınız şen ola, yanmaksa yanalım ne çıkar. Nasılsa bir gün tükenecek ormanın türküsü....
''Sevda bir yangın kaçamazsın kelebek'' Bu kadar yürekli olduklarındandır ömürlerinin az oluşu belkide. Yine çok anlamlı, yine çok doğru meajlar içeriyordu şiiriniz. Kutlarım Usta......Selam ve saygılar....
En çok üç gündü ömrün, sen bir kuşluk vakti yandın Yanmak aşktı Kısa ömründe aşka yürekli ölümler sakladın kelebek !
Yüreği yüreklice yaşamadıktan sonra neye yarar ki o yürek biraz kelebek olmalı insan, üç günlük ömründe yaşamak istediğini korkmadan yaşamalı geri dönüşü yok çünkü
sağlıcakla kalın