Düşün ki bir gün yoksun, yerinde yeller esiyor Ve yüreğine sahip şehirler çöküyor üstüne Her köşe kefen giymiş, elinde meşaleler Bakıyorsun uzaktan derin nefesler üstüne En cazip akıntıda, en soğuk rüzgarlar esiyor
Gözlerimde geçer karabulutların hayali Fırtınadan geri kalan damlalarla bezenmiş Bozuk yol satıhlarında ilerlerken hülyalarım Muştu bıraktım aylak aylak düzmecelere Gök kubbeye niyazda bembeyaz şehirler Kara tablolardan eşkalsiz resimler düşüyor Nani !
Yar biçare diyarlar geçer görüntüsü olmayan Dipsiz kuyular var ışığına dokunduğum Ağıtları duyulmayan serçeler bilirim Yusuf misali Şafağı sökmeyecek bildiğim İzbe duvar diplerinde toz pembe rüyalarla Şarkıları yok; kavruk yürek sızılarından başka Çöker üstüne şehirlerin günahsız yanı Nani !
Bu gün saraylarım kapalı gözlerimde Her bir köşe başında zebaniler Şehrim üşüyor, ben karanlıklarda gözlüyorum Sessiz sedasızım, uyanmasın güvercinler Kefen giymiş şehirler düşüyor günüme Nani !
09-03-2011 Hayrettin ŞAHİN
şiirime sesiyle can olan sn:Elif Reyya NAZ hanımefendiye çok teşekkür ediyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEFEN GİYMİŞ ŞEHİRLER NANİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEFEN GİYMİŞ ŞEHİRLER NANİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında hiç yakışmıyor ölüm teması kalemlere. Ama utanmalı kalemimize kefen kokusu düşüren yar(a)... Güzel işlenmiş korkunç konu...Tebrikler abicim...Elifiminde yorumuna sağlık
Düşün ki bir gün yoksun, yerinde yeller esiyor Ve yüreğine sahip şehirler çöküyor üstüne Her köşe kefen giymiş, elinde meşaleler Bakıyorsun uzaktan derin nefesler üstüne En cazip akıntıda, en soğuk rüzgarlar esiyor Sayfanızda yine her zaman olduğu gibi harika bir şiir okudum.. Tebrik ediyorum, sevgilerimle..
Bu gün saraylarım kapalı gözlerimde Her bir köşe başında zebaniler Şehrim üşüyor, ben karanlıklarda gözlüyorum Sessiz sedasızım, uyanmasın güvercinler Kefen giymiş şehirler düşüyor günüme Nani !
HAYRETTİN KARDAŞ GÖNÜLDEN BİR ILIKLIK İNER HANİ İŞTE ÖYLE BİR ŞEY KAL SEVGİLERDE...
Tebrik ediyorum değerli şair dost tema baştan sona bir bütünlük içinde aynı etkiyle devam ediyor bir film içinde gibi oldum tebrikler şiir ve yoruma emeklerinize sağlık selamlarla
Düşün ki bir gün yoksun, yerinde yeller esiyor Ve yüreğine sahip şehirler çöküyor üstüne Her köşe kefen giymiş, elinde meşaleler Bakıyorsun uzaktan derin nefesler üstüne En cazip akıntıda, en soğuk rüzgarlar esiyor
merhaba güzel insan tebrikler. harika bir şiirdi yorum da öyle elif hanim hakkını vermiş şiirin aşkla kalın serçeler uçuşsun yüreğinizden