(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Yar Mevsim Bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Yar Mevsim Bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok içli bir anlatım. Yapmacık vurgulardan uzak duyguların doğallığı dizelere renk katmış. Sevgiliye aşk dolu bir sesleniş içeren şiiriniz için sizi kutluyor ve başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum.
Açılsın tüm çiçekler hadi yar uzatma hadi yar aldatma bir tutam gül ver gülüver açalım tüm kapıları sonsuzca... ey yar şimdi mevsim bahar! resim, renkler ve dizeler.. tek kelimeyle harika..tebrikler..
Açılsın tüm çiçekler hadi yar uzatma hadi yar aldatma bir tutam gül ver gülüver açalım tüm kapıları sonsuzca... ey yar şimdi mevsim bahar!
Sanırım beşinci mevsim adını öğrenemedim Hain ayların sır gibi sakladığı İnsan hiç görmediği bir mevsimi sever mi... Sıradışı ağacım ...Argan ! Meyvene sahip çıkmadan ölme emi !(Beşinci mevsim şiirimden alıntı)
En sevdiğim ayın (yaz'ın) doğum habercisi baharı kim sevmez ki... Bu güzel kaleminizi ve o tatlı yorumun sahibi Elif hanımı içten kutladım
ey şair harikasını fon süper ses harika şiir gönül okşayan beni benden alan süper bir şiir ne kadar güzel gözlerimi kapayarak sinliyorum ey yar haykırışlarımı duyma gel alkışlarımı gönül sayfanıza bırakıyorum sayfadan çıkmak istemiyorum şirinizi bir daha dinleyeceğim tebrikler.
ki
Yar a yaradan dan bize yar edilene seslenmenin en hoş şeklini bulmuşsunuz
saygılarımla