(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evet İnsan Aldandı! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evet İnsan Aldandı! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok sey anlatiyor şiir... Kişinin kendi değerlerinin farkında olması ve kendinde olmayanlarla değil olanlarla yetinmesi gerektiği ne güzel ve ustaca anlatılmış...
Ahmak kibirli olur ; cehalete yenilir . Rezil olur durmadan kendini vezir bilir.
Manda sırtında sinek uzun gör sen boyunu , Ne bu afra tafralar hepsi şeytan oyunu!
KİBİR VARSA BİR YÜREKDE SEVGİDEN YOKSUNDUR.DERS VEREN ÇOK ANLAMLI GÜZEL DİZELER.TEBRİK EDİYORUM USTA KALEMİNİZ BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SELAM SAYGIMLA.
Guzel taslama anlayana ki bazen siirde gecen mahluk anlarda muhatabi okur guler. Yani, Bazen bir ornek olur siirde ki mahlukat Ama gel de sen bunu muhatabina anlat.
Ahmak kibirli olur ; cehalete yenilir . Rezil olur durmadan kendini vezir bilir.
Zaten akıllı olan kibir nedir bilmez. Maalesf zamanımızda insan insanı gönlü ile değil üstündeki elbisesi veya takısıyla mevkii ile değerlendiriyor.
---Ne elbiseler gördüm içinde adam yok. ---Ne adamlar gördüm,üstünde elbise yok. Hz.Mevlana
Zamanımızdayaşayan insanların eksik yönlerini fabl tarzındaki beyitlerle harika biçimde anlatmışsınız. Güçlü kaleminizi ve naif gönlünüzü kutluyorum. Selamlar.
İnsanı yok eden kibirdir, kimse kimseden aşağıda değildir bu dünyada,hepimizin gideceği yer aynıdır son yolculuğumuzda.Güzel ve anlamlıydı şiiriniz:tebrikler.Saygımla.
-Kızım kibrine esir insan, burnu yere sürtülmeye mahkum insan...
Ne kadar da dağları ben yarattım havasında ve hevesinde olsa da insanlar, kendilerini YARADAN VE İLAHİ ADALET vardır. 'Güvenme güzelliğine bir sivilce, güvenme malına bir kıvılcım yeter' bu unutulmamalıdır.Aslolan gönül ehlinden yana olmaktır.Murat hocam yine taktire şayan bir şiirdi.Kibrin rüzgarında etek savursada insan, KİMLER GELİP GEÇMEDİ BU DÜNYADAN. Onlara kalmayan sana mı kalacak?
Kutluyorum değerli şairi...
Selamlar ve saygılar...