(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Atı Alan Üsküdarı Geçti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Atı Alan Üsküdarı Geçti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazdıkların insana ders vercek nitelikte misralar kutlarım yanlız atı alanın üsküdarı geçmesi sözü beni hep incitmiştir nedeni haklıyı ,haksızı ayırt etmemesi güçlüysen atı da gücünü kullanarak aldıysan sonra güçsüzün hakını aramasına mani olan atı alan üsküdarı geçti artık dövünmenin bir anlamı ve faydası yok demek gibi bir şey tabi bu yazdıklarımı her alana yayarak düşünülmesini isterim yoksa bu şiir için değil gözlerinden öperim sevgiler dostum
Bu tür şiirlerle ilgili açıklama yaparak asmayı düşünüyorum ağabey.Örneğin bu şiirde anlatılan hikayenin atı alan üsküdarı geçti deyiminin gerçek hikayesi olduğu kuvvetle muhtemel.Çok kaynaklarda bu şekilde geçiyor.Dilimizin zenginliği münasebetiyle deyimlerimizin derinliğinin ayrı bir şekilde mütalaa edilmesi fikrindeyim.Öylesine yüzeysel söylenmiş kelime öbekleri değil elbette deyimler.Deyimlerin imgesel boyutuna inersek ne kadar şümullü anlamlar içerdiğini daha net anlarız.Yani özetle deyimler olumlu ve olumsuz anlamlarıyla düşünülmelidir.Sizin bahsettiğiniz anlamda da düşünülmesi bu yönüyle gayet normal.Teşekkür ederim takip ve ilginize.Vefa abidesi ağabeyime.Selam ile.Eyvallah...
Murat Ağabeyim sizin bu tarz şiirlerinizi alıp okulda öğrencilerime okuyorum ve çok zevkli geçiyor ders.. Adı üstüde iyi ders oluyor:)) kitaplarda olsa ne de güzel olur.. hem öğretir hem eğlndirir..
Uzun süreden beri şiirlerinii okumadığımı farkettim.. Özlemişim beyitlerle şiirleşen kıssaların, duru yansımlarını.. Sağol Murat Kardeşim!. Final, yine tem'in ana arter'i oluş... Kutluyorum usta kalemini...
kaleminize yüreğinize sağlık
dua ile kaln...