Bir dağ yolun da ayağı usul dan gaz da Pencereden görünen manzara Yamaçlar da ağaçlar Kırmızı yeşil sarı bal rengi yapraklar Her şey belirgin her şey bir arada
Çıktı otoban yola bastı pedala Flulaşır renkler Kayboldu peyzaj manzara Ama hızın tadı da bambaşka Panorama değişmiş kimin umurun da
Ah be Türkiye’m sen bu hızda Neler değişiyor değilsin farkında Kirlendi renkler kirlendi manzara Haklısın reklâmlarda slogan Kirlenmek güzeldir diyor ya İlerliyoruz bu hızla bu sloganla Bas pedala sonumuz hayrola..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİRLENMEK GÜZELDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİRLENMEK GÜZELDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet ne kadar haklısınız, hızlı giden gerçekleri sollarız biraz da, farkında olsak da olmasak da, detaylar önemlidir, ve en iyisi aslında temiz kalabilmektir, bazı kirler yıkamakla çıkmayabillir..
kirlenmek güzeldir diyenler değil mi ki Avrupalının kuyruğu altından çıkamıyor. bilemiyorki bir gün gök yarılacak ve tepesindan aşağıya kirlenecek. ne olacağı belli bile değilken değerlerimizden, düşüncelerimizden taviz vermeye değer mi bilemem. çok kişi böyle düşünüyorsa da biliyoruz ki güçlü olanın peşinden gitmek zorundayız. asil düşünceleriniz şiir olarak açıklamalarınız için kutlarım arkadaş. kaleminize kuvvet.
Elma şekerini hatırladım şiirinizde... Kirlenmenin birçok anlamları olabildiği gerçeğine karşın tek biranlamı var "güzeldir" kelimesinin. Ne büyük tezatlar yaşıyoruz değil mi tıp kı günümüzün gerçekleri gibi..
Ah be Türkiye’m sen bu hızda Neler değişiyor değilsin farkında Kirlendi renkler kirlendi manzara Haklısın reklâmlarda slogan Kirlenmek güzeldir diyor ya İlerliyoruz bu hızla bu sloganla Bas pedala sonumuz hayrola..
ÇOK GÜZEL VE DUYARLI BİR SESLENİŞ.TEBRİKLER GÜZELDİ.
KÜLTÜR KİRLENDİ POPLAR ,REPLERLE ARABESK DERSEN CIMHIRTTI ZATEN KISACASI HER ŞEY KARDEŞİM AVRUPA HAYRANLARININ KULAĞINI ÇEKEN BİR ŞİİRDİ TEBRİK VE TEŞEKKÜRLER
Yurt sevgisiyle dolu muhteşem mısralar ,seçtiklerim arasına aldım. Ustaca hazırlanmış,konusu-duygusu ve imgeleriyle... Kutluyorum duyarlı yüreğinizi...Saygılar...
ne güzel anlatmışşın, bir doğanın içinde seyahat ettim.
ve kirlendim, kirlenmek emekten ise ...kaleminiz daim olsun .
sevgiler