(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnkisar
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnkisar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk her şeye rağmen Aşk her ayrılığa rağmen Aşk her acıya rağmen... Yazılacak çoook şiirler var ...Yürekten uzak kalamayacaktır,kalması da yazıktır.Zıt kutuplardır çeker birbirini!!! Tebrikliyorum.
dün varlığımın sebebi bugün yokluğumun nedeni olmuşsa
bir çift sözüm var aşk..
sana yazılacak bir şiirim olmayacak artık
bundan sonra kendini tenim de ara
yüreğimden
uzak dur...
bu sitemli dilekcen noter onaylı değil bence kabul görmez sevgili Baki ... yüreğin hiç öyle demiyor çok şiir yazarsın diyor. çok hoştu bu sabah ilk okuduğum şiir sevgiler ;)
Huzunlu ve sitemli misralardiaska kotu bir ceza vermis gibisiniz. ask bu durdugu yerde durmaz ne sozden ne durdan anlar . yureginize saglik ictenlikle kutlarim.saygilarimla
ask bu durmaz ki yürekten uzak ne derseniz diyin o bir yol bulur girer yine yürege yakar kavurur aci versede biz yine asik oluruz aska asigiz cünkü aci ceksekte seviyoruz aski ,,,,,,, askla dolsun yürekler neye yarar sonra buz tutarsa ,,,,,,,kutluyorum saygilar slmlar tbkler cokca,,,,,,
AŞKA BÜYÜK KONUŞULMAZ BİLİYORSUN. NE ZAMAN NEREDE TUTULURSUN BİLNMEZ. BELLİ Mİ OLUR GÜNÜN BİRİNDE BAKMIŞSIN Kİ ABAYI YAKMIŞSIN. O ZAMAN SEN YÜREĞİNİ KAPASANDA O KENDİLİĞİNDEN AÇILIVERMİŞ. NE HOŞTU ŞİİRİN SEVGİLERİMLE.
sana yazılacak bir şiirim olmayacak artık =======================
Bazen böyle sitemli yazdırır, Bazen ileriye gider mezar kazdırır.. Bazende sinirden çıldırtıp azdırır, Sen nelere kadirsin ey büyük Aşk... HakanKURTARAN Yüreğinize sağlık ... Saygılar
Gözlerim yeşeriyor yaştan. Hüznün rengi yok. Ve bahçeme ekiyorum bedenimi yüreğimle birlikte. Filizler gelecek bahara belki. Belkiaşklar görülmedik yüzlerde sevda olacak. Belki dökülecek başka bir hazanla yapraklarım tek tek. Adı kalacakcisimsiz. Suretsiz. Bir mevsim daha yok olacak bensiz. Bensiz kalacak aşk ortalıkta. Üzgünüm….
durur mu acep ? dedim birden...aşk kelebek gibi omuza konar ve istediği zaman çekiip giderr geldiğinde güzel de giderken zor, bundandır hep aşk sitemler içinde kalır..ve yine aşka sitem ede ede yine aşkla kalırız..kısacık dizelerde müthiş anlatım..kaleminiz hep daim olsun,olsun ki her zaman zevkle okuduğumuz şiirlerin yenilerini okuma şansına erelim..selamlarımla
dün varlığımın sebebi bugün yokluğumun nedeni olmuşsa
bir çift sözüm var aşk..
sana yazılacak bir şiirim olmayacak artık
bundan sonra kendini tenim de ara
yüreğimden
uzak dur...
vauuvv!geç geliyorsunuz ama tam geliyorsunuz değerli dost kalem çok manidar dizeler yürekten kutluyorum kaleminiz kavi ilhamınız bitimsiz olsun.selam saygımla...
gelmeyenvuslat tarafından 11/15/2009 10:35:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
dün varlığımın sebebi bugün yokluğumun nedeni olmuşsa
bir çift sözüm var aşk..
sana yazılacak bir şiirim olmayacak artık bundan sonra kendini tenim de ara
yüreğimden
uzak dur... ---------------------------- HARİKA DİZELERDİ BAKİ BEY ÇOK BEĞENDİM TEBRİKLER ÇOK GÜZELDİ. BEN DE YENİ YAZDIĞIM HENÜZ ASMADIĞIM BİR ŞİİRİMLE KARŞILIK VERECEM MÜSADENİZLE.
ASK BENİM ADIM KAdınım , erkeğim Cinsiyetim yok benim Hepinizin içindeyim Bazen ağlatan kahreden his İşte o benim AŞK benim adım Tanıştığımıza sevindim...
serapatay tarafından 10/14/2009 2:10:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
dün varlığımın sebebi bugün yokluğumun nedeni olmuşsa
bir çift sözüm var aşk..
sana yazılacak bir şiirim olmayacak artık bundan sonra kendini tenim de ara
yüreğimden
uzak dur...
EY YAR BENİ İSTEMİYORSAN KALEMİNDEN YÜREĞİNİ SÖKMELİSİN SÜRGÜN EYLEMLİSİN MEÇHULE AMA KURTULMAZSINKİ BENSİZLİKTE BİLE SENİ SORGULAR GÖZLERİN ÇOK AMA ÇOK GÜZELDİ VARLIĞI YAKAR YOKLUĞU YAKAR SAYGILAR SELAMLAR..
dün varlığımın sebebi bugün yokluğumun nedeni olmuşsa
bir çift sözüm var aşk..
sana yazılacak bir şiirim olmayacak artık bundan sonra kendini tenim de ara
yüreğimden
uzak dur...
aşk yürekten atılır mı hiç ne kadar acıtsada canımızı o yüreğimizin yaşama sebebi varoluşumuz aşk sız bir yürek siyah beyaz resimlere benzer....güzel bir şiir anlamlı kutlarım....saygılarımla...
Baki bey aşk yürekten gittiğinde tende zaten durmaz ki değil mi? Oysa sizi aşkı yüreğinizde tutp teninizden akmasına müsade etmeyin ve yine aşk ve sevda dolu dizeler yazmaya devam edin ne dersiniz?
dün varlığımın sebebi bugün yokluğumun nedeni olmuşsa
bir çift sözüm var aşk..
sana yazılacak bir şiirim olmayacak artık bundan sonra kendini tenim de ara
yüreğimden
uzak dur...
Aşka dair kısa birazda sitem dolu çok güzel bir şiirdi.yazan yüreği kutluyorum.seviyorsa sizi yüreğinizdende uzak duramaz bence geri döner.saygılar efendim...
sana yazılacak bir şiirim olmayacak artık bundan sonra kendini tenim de ara
yüreğimden
uzak dur...
aşk'a tutmak için verilen hiç bir söz kar etmez..o bildiğini okur..en beklenmedik zamanda gelir..umulmadık bir anda da ansızın gider..çok güzeldi...tebrikler..saygılar selamlar..
Aşka inkisarlığın İsyankârlığından mı bilmiyorum Bilmiyorum sitemlerinin sebebi kim? Bu her kimse İnkisarlığının sebebi ben olmamalıyım Ben aşkım Kimse değilim!
Kerem ile Aslıdan Leyla ile Mecnundan Beridir varım Ve hep öyle kalacağım…
Yerimse tenin değil Hiç olmadı da..
Becerebiliyorsan kopar yüreğinden O zaman Sana söz! Senden de Yüreğinden de uzak D u r a c a ğ ı m…
Sevgili baki dizelerini okuduğumda nedendir bilmiyorum bir an için aşk olup onun diliyle cevap vermek istedim sanırım aşk adına biraz üzüldüm mü nedir:( Kutluyorum inkisar da olsa şiirdi sevgiyle….
Serap Sönmez tarafından 10/11/2009 12:57:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Selam savunma avukadı kürsüde:)) evet az önce harika bir savunma hazırlamıştım ama sitenin bu günlerde ki yerli yersiz düşmeleri sonucu ne yazı ki savunmam kayıtlara geçemedi ve hala gülüyorum avukatlığıma:)) artık istesem de yazamam aynılarını ama Nazım Hikmetin çok sevdiğim bir sözü var ben onu zaman zaman kendimce uyarlayarak cevaplar veriyorum. Ben yanmasam, sen yanmasan, biz yanmasak, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa. Yani dost; Ben savunmazsam, sen savunmazsan AŞK'I kim savunurdu diğ mi? işte dost ben böyle biriyim dilsizin hakkını savunmak sanırım benim özümde var heleki bu! Aşk'sa zaten biz insanların savunulmaya hiç ihtiyacı yok...sevgiyle...
aşkın savunma avukatına bu güzel yorumu için tşk ler...haklısın aşk ın tende yaşanması için önce yürekte bir hikayesi olmalı..yaşamasını bilenler için.bilmeyenler ten de yaşasın...
Yüreğine yaklaştır sen yine de tende bir başına aşk bir işe yaramaz ki... Yaklaştır yaklaştır da acıtmasına izin verme... Yüreğine sağlık... Bernaca Sevgilerimle...
Yuregin olmadigi yerde tende yok olur. Kac kere vazgecilir ama ask her seferinde kactiigimiz ve aradigimiz bir duygudur. Cok guzeldi. Selam ve saygilar