(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuslat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuslat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her suskuda uzaklar seni getiriyor UCURUM UCURUM UYKULAR GOZLERIMIN KIYISINDA ismin mahmurluk olmuyor yuzumde Yikamaya korkuyorum Gozlerin gozlerimde cakili gel isyan etme Sevdali gulusun vuslatimmmm
Kutlarim.. Yureginiz ve de kaleminiz.. Hep var olsun.. Harika bir siir okudum.. SAYGILARIMI sunuyorum.. Kelimelerde ve siir'lerde.. Görüşmek DİLEGİMLE tebrik ederim..JANET KOHEN.
Yüreğinize sağlık..Kutluyorum...Kısa ve nefisti...Sevgimle...
Yaşamak direnmekse sevdalara kale kapılarında merhaba demekse.. Bir beyaz güvercin kanatlarında bir çitf mercan mavisi gözle bakmaksa sonsuzluklara... Ben gidiyorum,özgürlüğümü doya doya yaşayabileceğim yadellere... Sen yüreğimde beyaz bir güvercin içimde özgürlüğüm damarımda kanım.. Dudaklarımda nefessiz tatdığım üzüm suyum... Bana sensizliklerde vursa o gözlerindeki merceğinde Bir seyri sevda olarak kalmayı diliyorum.. İllegal bir aşkla..
Eee gelişi baharsa adıda VUSLATTIR elbette. Yüreğine sağlık eski dost Baki bey. Beğeniyle okumaya çalıştığım bir kalemsin her zaman . Ama demekki bu sanal evren büyüdü ki çoğu zaman rastlantılara kalıyor paylaşımlar bile. Sevindim yolumun güzel bir şiire düşmesine
Vuslatınız daim olsun adınıza sevindim..Biz hala vuslat diye diye ağlatıyoruz şiirleri..Biz mi ağlıyoruz şehirler mi, şehirler mi yalnız yoksa yürekler mi? Tebrikler..Adınıza mutlu olduk... Slm ve dua ile..ESRA
vuslat05 tarafından 12/28/2010 8:35:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
...Bu gece keyfimDen,heyecanımDan uyumayacağım...O gelDi...Yüreğime kan Deli-coş akarken hangi mevsim üşüTecek beni...MuTlu Dizeler...Kısa ama çok Dolu....KuTlu-yorummmmmmm...YüreğinizDeki GELİNCİKLER hiç solmasın EMİ!
Bu gelişe ,gelişlere can kurban Baki dost Kıssadan hisse gibi darısı diğer yol gözleyenlere.:)) Dosteli de hgeldi paylaştı yürek sesinizi . Mrb Yıllar sonrasından bir şiirinizi paylaşmak güzeldi
bekledim bekledim ve vakit geldi ilk kez bu gece beklemesiz uyuyacağım çünkü o geldi...
güneşin tadını çıkaracağım yüreğim de buz devri sona erdi..
CANNNN DOST COK KISA AMA BIR O KADARDA ANLAM DOLU BIR SIIR DAHA DOGRUSU DOLU DOLU BIR SIIR. SEVMEK VE SEVILMEK SEVLILIRKEN VUSLATA ERMEK. ISTE YASAM BURADA. SEVGILERIM SENINLE.
ilk kez bu gece beklemesiz uyuyacağım çünkü o geldi... ===================================
Geldiyse bundan sonra yaşayacaksın, Sen sevgini böyle taşıyacaksın... Her türlü engeli böyle aşacaksın, İki yürekte aşkın varlığı ne güzel Tebrikler .. Saygılar
Vuslat... Şiir her konuda güzeldir...Her okuyanın yüreğine farklı bir şekilde dokunur...Almak istediğini alır kişi...Vuslata yazılmış olsa dahi...Kimine mutluluk verir kimine hüzün...Sevgili Baki kısa fakat dolu dolu bir şiir...
harihasınız yaaaaaaaaaa duyguyu minicik dizelere o kadar güzek sığdırmışsınız ki.. galiba söze gerek yok... sevginin gücü bu olsa gerek... kutluyorum sevgi ve selam ile.
güneşin tadını çıkaracağım yüreğim de buz devri sona erdi...
Demekki vuslatin getirmis oldugu icinizdeki sevinc oyle bir hal almiski buzlari eritecek dorukta. yureginize saglik cok guzel ve ozle olmus.az ve oz. Ictenlikle kutlarim,saygilarimla
bekledim bekledim ve vakit geldi ilk kez bu gece beklemesiz uyuyacağım çünkü o geldi...
güneşin tadını çıkaracağım yüreğim de buz devri sona erdi... baki ceylan
o gelir de hiç insanın gözünü uyku mu tutrar ki değil mi değerli dostum ? yine çok güzel ve duygu yüklü bir şiirdi, teşekkürler, tebrikler, saygımla, selamlar...
bekledim bekledim ve vakit geldi ilk kez bu gece beklemesiz uyuyacağım çünkü o geldi...
güneşin tadını çıkaracağım yüreğim de buz devri sona erdi...
Gözünüz aydın olsun,inş,tüm bekleyenler sizin gibi beklediğine kavuşur değeli dost yürek.dostlarla paylaşılan müjde dizeleri :) bir daha ayrılıklar olmasın.tebrik ediyorum yüreğinize kaleminize sağlık.daimi başarı dileklerimle selam saygılar...
bekledim bekledim ve vakit geldi ilk kez bu gece beklemesiz uyuyacağım çünkü o geldi...
güneşin tadını çıkaracağım yüreğim de buz devri sona erdi...
gözünüz aydın beklediğinize değmiştir Baki Bey rahata ve huzura ermişsinizdir.kısa ve öz işte bu kadar diyorsunuz :)şiirinizde tebrikler.yazan yüreği kutluyorum.saygılar selamlar...
bekledim bekledim ve vakit geldi ilk kez bu gece beklemesiz uyuyacağım çünkü o geldi...
güneşin tadını çıkaracağım yüreğim de buz devri sona erdi...
MERHABA EFENDİM DİLERİM YÜREĞİNİZ HEP SICACIK SEVGİYLE DOLU OLUR GÜZEL BİR ŞİİR BEYENEREK OKUDUM EFENDİM YÜREĞİNİZDEN SEVGİ GÜZÜNÜZDEN GÜLÜMSEME BİTMESİN SEVGİ İLE KALIN HOŞÇAKALIN
Kisa ve öz anlatım
Yıllardır hiç değişmeyen
Kişiye özel bir şii tarzı..
Tebrikler...