(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sensizliğim~Baki Ceylan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sensizliğim~Baki Ceylan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KISA ÖZ ANLAMLI BAZEN SÖZUN ÇOK FAZLASI APTALLARA ANLATILMAZMI))))) ÇOĞU KEZ BİLMEDEN NEFES ALDIĞIMIZI BİR KİBRİT YANIĞI GÖLGELERDE BIRAKTILAR........ İNCE BİR KİBRİT YANIĞI YÜREĞİMDE HİSSETTİM............ KUTLARIM GÜZEL YÜREK SESİNİZİ YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
bir kibrit çakıyorum geceye gölgem düşüyor önüme ben yaşıyor muydum? ...
GÖLGENİ GÖREBİLDİĞİN SÜRECE YAŞIYOSUNDUR.GÜZEL BİR ÜÇLÜK . KABULLENMİŞLİKLE KARIŞIK KARAMSARLIK VAR SANKİ...AMA ŞİİR AZDAHA ACILSAYDI DAHA GÜZEL OLURDU.DAHA RAHAT ALIRDIK VERMEK İSTEDİĞİNİ....BİR PARMAK BAL ÇALDIN AĞZIMIZA GİTTİN..OLMADI CAN....BİRAZ TADINI ALSAYDIK KEŞKE ŞİİRİN..GENEDE GÜZEL BİR ÜÇLÜK.O ÜCLÜKTE VERMİŞ DEMEK İTEDİĞİNİ.SAYGILAR
ÇOĞU KEZ BİLMEDEN NEFES ALDIĞIMIZI
BİR KİBRİT YANIĞI GÖLGELERDE BIRAKTILAR........
İNCE BİR KİBRİT YANIĞI YÜREĞİMDE HİSSETTİM............
KUTLARIM GÜZEL YÜREK SESİNİZİ
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ
BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN,
BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........