(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir şans daha..baki ceylan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir şans daha..baki ceylan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaprağın kaderi düşmekmiş, ondandır havadaki melodram, demiştim bir şiirimde ama sizin yaprağınız hiç solmasın hep yeşil kalsın, bahar tadında bir hava ve hep günlük güneşlik olsun... Yine kaçırdığım harika şiirlerinizden biri daha, çok güzeldi dost kutlarım saygıyla...
Umut Yüzünde dinlenen yorgun yüreğime Açılırken avuçlarım sessiz çığlığıma umudum olur muydun…...Güzel şiirinin yanına bir kuble bırakıverdim affola....
Bir daveet öteki yarıya... Bulutlanmış gözler umutsuzluğa........Harika bir şiir okudunm sayfanızda. Şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. kaleminiz susmasın. saygılarımla....
yokluğun da üfledim sanma yeni doğan günlerin kulağına bir başkasının adını
yağmur duaların da beklerken ben düşmedin bir damla sen düştüm susuz toprağıma…
bir şans bir şans daha verilse bu aşka
kokum dan tanır konarmıydın yaprağıma…
Güzel umutlarla başlayan sevgilerin ne şekilde olursa olsun ikinci bir şans aratacak duruma düşürülmemesi dileklerimle kutluyorum bu yeniden başlamaya davet satırları yazan yüreği.belliki unutamamış sevdiğini.inş yeni bir şansla tekrar birleşir elleriniz değerli dost kalem.selam ve saygılarımla h.kalın.
Özlem yangınlarında ki kavruk yüreğin sesi özge anlatımı ve kurgusuyla mükemmeldi. Şiir diliniz çok etkileyiciydi.Canı gönülden kutluyorum başarılı eserinizi. Kaleme yön veren yüreğiniz daim olsun.Saygılarımla.
bir şans daha verilse
bu aşka
kokum dan tanır
konarmıydın
yaprağıma…
çok güzeldi baki bey kutlarım.