(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gerçek sevgi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gerçek sevgi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilk gülümsemeydi tanıştım sıcak bir kucakta ilk sevgiydi tanıştım bir çift ışıldayan bakışta ve bir daha bulamadığım gercek sevgiydi
o
çocuk yanım senden kaldı annem..
Özlemlerin doruğunda Anneye hasret dolu seslenişleriniz çok içtendi değerli dost, Anne gibi var mı? harika insana yazılmış, harika dizelerinizi kutluyorum sevgi ve selamlarımla.... Saygılar...
Özverili,karşılıksız ve çıkarsız tek sevginin ne olduğunu bir kere daha hatırlamış olduk. Kutlarım hakkı teslim edişinizi,kaleminizi yüreğinizi. Selam ve saygılar.
Çocuk anne rahmine düşüp büyüyüor ve dünyaya gözlerini açma zamanı geldiğinde ağlamaya başlıyor.
Tanrı soruyor " Neden ağlıyorsun çocuk"
Çocuk " Ben buarad güüvende idim. sıcacık bir su torbası içinde bu ağzıma uzatılan ipten besleniyor ve hiç bir şeyden endişe etmiyorum. Şimdi hiç bilmediğim bir dünyaya gidiyorum. Ben orada bu halim ile nasıl yol bulup, nasıl yaşarım"
Tanrı " Sen hiç korkma çocuk. Sen dünyaya geldiğinde sane her zaman sahip çıkacak, seni doyuracak, sana en kötü yaptığın yaramazlıklarda bile sıcacık sevgisi ile sarıp sarmalayacak, gideceğin yolun hem başında hem de sonuda olacak olan birinin yanına gönderiyorum"
Çocuk. Peki ben nasıl bulacağım onu"
Tanrı " Sen bulmayacaksaın, o seni binlerce kelabalıkta bile bulabilecek kadar özel biri olacak "
Çocuk "Peki o beni bulduğunda ben ne diye sesleneceğim"
Tanrı" Sen ona anne diyeceksin" dedi
Anne kadar özel anne kadar değerli ve anne kadar karşılıksız sevebilen bir başka varlık varmı yeryüzünde. Hiç sanmıyorum.
Yine özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize.
Annenizin ve tüm annelerin anneler gününü kutluyr sevgi ile ellerinden öpüyorum.
YASEMİN DE ÇOK OZLEDI ANNESINI ÇOKKK ÇOK KISKANÇ OLDU , BU GÜN KOKLAYANLARI ,ANALARINI ÖPENLERİ ANNESININ YANINDA OLANLARI ÇOK KISKANDI. BİR BAHAR AKŞAMINDA GELDİM. GÜZEL DİZELERİNİZİ TAAA YÜREĞİMDE HİSSETTİM ANA GİBİ YAR OLURMU ? KİM SEVER BU KADAR GERÇEK YASEMİN DİLİYOR HAYAT SIZE HEP ANNECiĞİNİZİN GÖZÜYLE BAKSIN SEVGİLER YASEMİN.....
Anneler nelere konu olmuyor ki, şarkılara şiirlere romanlara ama, hiçbir söz yeterli değil onları anlatmaya zira, sizin de belirttiğiniz gibi tek gerçek sevgi onun sevgisi, karşılıksız, katışıksız, riyasız ve kayıtsız şartsız, kısa, öz, güzel anlamlar içeren bir şiirdi, yüreğinize sağlık ve annenizi Allah rahmet eylesin, cennet mekanı olsun İnşallah, size da sabır ve sağlık versin Allah.
bir yanımızı da onunla uğurlarız sonsuzluğa ...
anne hep gerçek kalır içimizde...
çok güzeldi ... :)