(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
düş/tün gecelerime#Baki Ceylan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
düş/tün gecelerime#Baki Ceylan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnız akşamlarım başladı sensiz. Oysa akşamlarda hep seninleydim. Ne sen vardın ne de ümitler vardı, Sen gerçekten uzak düşlerimdeydin.
Seni ben büyüttüm bir çocuk gibi. Kollarıma düşüp aciz ağlardın. Savruldun nihayet bir gün kül gibi, Sen zaten her zaman varken yalandın.........Ülkü Duysak ...................................... inanırız bir gün gelir diye düşlerde ki sevgili ama biliriz ki yine kendimizi kandırırız...sizinde şiirleriniz derin ve anlam yüklü.tşk ler Ülkü arkadaşım.saygılar...
Şiiri okurum ve okurken duygularımı dinlerim..Ne çok şey söylerler..Ve ben onlara inanırım ...Hissettiğim her kelimenin anlamı usulca siner yüreğime..derim ki işte şiir, anlatacağı çok şeyi olan şiir..Kısacık söylesede dolu dolu..Her kelime bin kelimeye bedel....
Hüzün ve sevginin muhteşem dansıydı..Edgar Allan Poe' nun mısralarındaki gibi..
O kutlu düş-o kutlu düş, Bütün dünya kınarken Tarlı bir ışık gibi neşelendirdi beni Yalnız bir ruha yol gösteren.
Bizler eskimedik, sevdalar eskimedi, yalnızlıklar hiç eskimedi..Hüzün göklere süzülürken kuyruğundan tutup güçlü bir rüzgar olmayı öğrenerek uçuyoruz yine sevmelere.....Özlem ve hüzün olmadan uçulmaz ki sevdaya doğru...
Saymak mümkün gökyüzünde ki yıldızları tek tek Hangisi senin adını taşır Sen hangisinde yaşıyorsun. Öpüp kokladığım, Sus….söyleme sürgünlüğümün adresini Duam gibi Saklımdasın, Saklımdasın…......Zeynep Nilgün Gökçeöz
Özlem ve hüzün olmadan uçulmaz ki sevdaya doğru... ........................................... biz zamanların şiirlerinin sultanı sayfama gelmiş,ne diyebilirim ki Onur verdin den başka...tşk ler Zeynep saygıyla...
Eridi kalmadı dağların karı Gönlümün bahçesi evimin gülü Ne eyleyim dünyada devleti varı Saçından tel gönder hatıra kalsın..... Asker Omur ........................................... tşk Asker Omur...Seninde hasretlik gurbet şiirlerin çok güzel,sevgiler saygılar..
Şimdi; Sen aldınya yağmur yüreğine beni Bahar geldi dökülen yapraklarımda, Tek kardelenisin şimdi gönül bağımın Kan oldun damarımda Bahar oldun gülzarımda.........Özge Yağmur.. .................................. omu aldı yoksa senmi düştün onun yüreğine,önemli olan kilitlenivermesi seni seviyorum deyince ...tşkler özge safama uğradığın için sevgi slm lar..
aşk ektim bahtıma hüsran biçerim aşk şarabı bilmez zehir içerim cananı harcamaz candan geçerim bekle ey sevgili sırattayım ben
aşığınım eyvah zarardayım ben okunmuş fermanım karardayım ben sevgiliden ırak, agyardayım ben manada histe mezardayım ben ............Satı Gök(simsiyah65) .................................... bu güzel şiiri aradım buldum sayfandan silmiş olsanda?neden adın gecenin simsiyahı ?sırrı bu şiirdemi ki..tşk ler güzel yorumuna Satı arkadsaşım..
Uzaklardasın ama sıcaklığın bende Dermandır o sıcaklık her derde Hiç eksilmedi umut var bende Bir gün buluşuruz belki mahşerde....GÖNÜL AYDEMİR..(mahvel) ................................................. belki mahşerde!!!..yaşarken;dayanırmı buna gönül... ...... gelelim yorumuna ..bak dinle cici kız..gitmek istiyene hiç bir zaman dur deme sonra o klitli yerin anlamı kalmaz...tşk yorumuna..dostca sevgiler...
Resimleri asmıştık, boynundaki takında, Düzeltildi her şey bak, bitti bu son akında. Özlemler sona erer, el birleşir yakında, Boş yüreğimin şimdi, sahibi olmalısın!...............Hakan KURTARAN ............................................. sahibini bulmuş yüreğin ne güzel.bu arada Aydınlı olduğunu ögrendim tanışırız elbet bir gün..güzel yorumun için tşk.ler Hakan arkadaşım...
Biz de siyahtı.............KATRE ....................................... içimizdeki dünyanın da,bir gökyüzü var.kimimizde güneş siyah renklidir gündüz gece farketmez.belki bir gün deriz hani! pembe bir güneş doğarda gökyüzünden hiç gitmez...tşk katre şiirime anlam katan güzel yorumun için
BİR BAHAR RÜZGÂRI ILIK NEFESİN KULAKLARIMDA HALA O GÜZEL SESİN ANLADIMKİ ARTIK CANIM SEVGİLİM SEN SONU GELMEYEN BİR HİKÂYESİN...........rıfati. ......................................... değerli hocam sayfama şeref verdiniz bu güzel şiirinizle tşk etmek istedim.sevgi saygıyla slm yolluyoırum...
hissettiren dizeler ve günümüzde lüks duygular...varolun şiir dostu...maviler yüreğinize, yarın inatla umut olsun hepimize...kitabınız şimdiden hayırlı olsun, okuru çok anlayanı bol olsun...saygı ve kocaman selamlar gönderiyorum...
Pastörize edip ruhu, pişirmek gerek sevdaya İzole etmek, arınıp, soyunmak aşk’a Yekpare bakalbilmek sevgiliyle dünyaya Süzgeçten geçirmek şüpheleri, benlikleri atmak bir kenara Posasını çıkartıp, organik duygularla beslemek "Aitim, aitsin" diyebilmek haykırırcasına Seviyi taşımak, korumak, çoğaltmak çabasıyla Aşk’a sarılmak, aşk’ı sarmalamak, sımsıkı doymamacasına İhaneti haram saymak, onurla aşk’ı taşımak taparcasına Hey aşk demek! sevda böyle olmalı demek! ve imrendirerek Örnek olmak, sonrasında aşk’ı karalayanlardan kurtarmak gerek
al bu gece yanına beni. tek bir söz söylemeden, sabahı birlikte karşılayalım dudak kıvrımlarımız birbirine karışsın...
al bu gece yanına beni. avuçlarımız birbirine yapışsın tek bir söz söylemeden saate aldırış etmeden, akıp gitsin...
al bu gece yanına beni. kadeh sesleri sessizce yudumlansın tek ses yüreğimiz, tek gölge olalım karanlıkta bırak onlar konuşsun, onlar yolu biliyor...
biz sadece zamanı yaşayalım al bu gece yanına ne olur al beni...
bırak birlikte yanalım sabah yanık bir kentin, yanık kulübesinde yanık zamanların yanık tenlerin ardında bir garip bizi yaşıyalım...
biz sadece bizi yaşıyalım, al bu gece yanına, zorunluyum sana anlasana...ayşe yayman 25.12.2007 ................................................ aşk sürgünü geceler hangi şairin kaleminden düşmeş ki satırlara...tşk ler arkadaşım çok çok güzel yorumun için şiirime..baki slm lar sana...
En berbat düşünceler saatinde Yalnız bırakma beni böyle Hayalin canlanıyor gülümseyen gözlerinle Az önce vardın sanki ,birden bire yok Sessiz bir hayal kavramı
Bir gece karmaşası yaşıyorum anladım bu gün de Anladım yine bitmeyen bir gece olacak belki de........HAZAN .......................................................... ah şu geceler yalnızlığımızın farkına varışlığımızın renksiz resmi....yorumun için tşk ler gurbete ki hazan yaprağı..saygıyla..
içimdeki deniz durgun, küsmüş dalgalara yanlızlığa demir atmış gemiler gibi yokluğunda karanlık düşüyor avucuma güneşim, ışığım, yıldızım söndü şimdi..........flowergırl .......................................... bellimi olur hiç ummadığın anda bir yıldız yüreğine kayıverir....tşk gülkız yorumun için bu arada kandilin mübarek olsun..sevgi saygılar baki slm lar..
Bir kez daha deneseydik, Gözde yaşı dindirseydik Goncaları gül etseydik, Ömür boyu hep sevseydik............ Gonca Yüce ................................... goncadır aşk sahibini bulunca gül olur...şiirlerin umutsuz bir aşka yazarken umuda baharlarını kaybetme gonca...şiir kitabım için temennilerine tşk .segiyle saygıyla..
Geceler gözlerindir Yıldızlar hareleri.. Bir veda sahnesidir çoğuzaman. Ardnında bırakılan bir bakış, Bir elveda cümlesidir. Rediflerin,kafiyelerin dizilişi, İçli yüreklerin parçalanışıdır Zindan geceler..............hazan yaprağı ...................................... geceler için evet belkide haklısın ama belkide haksız çünkü gökyüzü birde yüreğimizde var bazan hiç kurtulmaz geceden işte öyle bir an düşer bir yıldız geceye.....tşkler güzel şiirlerin şairesi yorumun için..
Sevmeyi sanma boşuna Sevda geldimi başına Yandım sevda ataşına Yanmayanlar nerden bilsin........Hasan Akgül. ...................................... değerli ozanımı sayfamda görmek sevindirdi beni sevgi dolu yüreğine datcadan slm yolluyorum..saol güzel yorumun için selamlarım Antalyaya..
Artık aşk değil adı sana olan duygularımın sitem diyorlar kalbimden, dilimden sana dökülenlere öyle bir anıyorum ki seni, yanıyor yüreğim, inliyor her gece. işte böyle sahte sevgili… işte böyle Nerden bilebilirdim ki senin gerçek adının sahte olduğunu duygularımın katilinin artık adını bile yazamadığım ...... olduğunu ! ......................................................... bu güzel şiiri okuyunca,mabedimizin yalnış secimler sonucu ne kadar harebeye döndüğünü hissettim kilidin şifresi gerçek sevgi olmalı...tşk ler Nar-i Cicek yorumun için. saygılar..
Bir tebessümlükse hayat Yüzündeki gamzen olayım...
Bir mevsimlikse hayat Baharın olup,gönlünde çiçek açayım...
Bir dokunuşsa hayat Dokunuşunla can bulayım...
Bir kalp atımlıksa hayat Kalbimi senle durdurayım...
Bir nefes alımlıksa hayat Bırak gölgen de soluklanayım.........N.E. .......................................... N.E...ne güzel bir şiirdi kıyamadım bir köşesinden almaya sen mabedini bulmuş i bu şiirle kilitlemişsin...tşk ler yorumuna ebruli..
tşk Refika sayfama hoş geldin.. içimizdeki özlem içimizdeki sevgi tükenmedikce kalemimizde yazar arada sırada sanırım yalnızlığın bitmeyişine....saygıyla...
UCU YOK BUCAĞI YOK HEP KAL DIYE YENIDEN BEBEK OLDUM SEVDANLA ADIM ADIM SEVDA SEVDA EMEKLEDIM AŞK AŞK YÜRÜMEYE BAŞLADIM. İLK GÜLÜMSEMEM Dİ SENI SEVMEM SAKLADIM ......... AŞKI YENIDEN YAZMALI BELKIDE SENLE YAZMALI ADIN AŞK TEK YILDIZIM AŞK....
GUZEL DIZELERDI BIR KARANLIKDA IŞIK GIBI YANDI YÜREKDE YILDIZINI SEÇMEK .............. KARANLIK BIR GECEDE ........ YASEMININ ŞİMALI YASMINE KALSIN BEN ALIP GIDERKEN KUTLARIM OKUNASI HISSETTIREN GUZEL DIZELERINIZİ..................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
BIR KARANLIKDA IŞIK GIBI YANDI YÜREKDE YILDIZINI SEÇMEK .............. KARANLIK BIR GECEDE ........ YASEMININ ŞİMALI YASMINE KALSIN BEN ALIP GIDERKEN KUTLARIM ....yasemin Şimal yıldızı;gökyüzüne baktığınızda gördüğümüz en parlak yıldızdır. o hep ordadır( kuzey yıldızı) ve diğer yıldızlara inat en fazla o göz kırpar... ne güzel yıldızın gözkırpar sana.. ama benim ki çok utangac senelerdir hala bırak yüreğime düşmeyi gözkırptığı bile yok:(ama yinede yüreğimi ona kilitledim bir gün gökyüzümde görünür düşer diye......tşkler yasemen güzel yorumun ve şiirin için...gözyaşların yıldız yıldı parlıyordur gözlerine bakınca eminim..sevgi saygıyla..
Elveda Elveda bir insana değil. Elveda bir aşka sevdaya değil. Elveda çok şeye Her şeye. Evet, bir nokta koydum Nokta Bitti Ve bittim…....sedanur .......................... yalnızlıgın saltanatı bitmeli bitirmeli sevgililer umutlar dogacak baharlar bitirsin...sedanur...seninde bitsin derim... yoksa hala nokta koyduğun yerdemisin sedanur....tşkler güzel yorumun için..sevgi saygı
yalnızlığım güneşe küs yaşarken bir yıldız gibi düştün gecelerime...
derinlerime indin aşkı sende yeniden yazarken
ve kilit vurdum mabedime sonsuza dek orada kal diye... --------------------------------------------------
Bir rüya olup düşlerine girsem Kabul edermisin beni /A ş k l a Ama kilit vurma Güneşe küs yaşayamam Beni hem gündüzünde Hem de gecende yaşa...
Muhteşem dizelerdi değerli kalem yeni çıkacak kitabınızı şimdiden tebrik ediyorum güzel bir fon, kapak için harika... Yüreğinize emeğinize tşkler saygılar...
Serap Sönmez tarafından 8/1/2009 10:55:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dur can gitme! Sus ve dinle! Kulak ver yüreğimdeki seslenişlere... Kulak ver sevmelerime... Seni seviyorum can! Seviyorum seni binlerce kere….....Serap Sönmez ............................................. ve yinede giderler bir kaç gözyaşı bırakıp ellerine....ve kalır yürek düşleriiyle...tşkler güzel şiirlerin kalemi güzel yorumun için ..
Beni görmez uykundasın Düşlerimi sen bilmezsin Kendini benden gizlersin Yüzüm toprak olmadan gel.........Müjgan ................................... düşlerimden düş artık gerceğime...gel...tşler yorumuna arkadaşım.saygı sevgiyle dostca slm lar..
sevda olup aksan her bir hücreme seriversen yüreğini yüreğime seni bekliyorum gelde son ver sana olan hasretime bıraktım yüreğimi ellerine .................MıSRaDaN ........................................ şiirleriniin hayranıyım dost.tşler güzel yorumuna.saygıyla..
Bastı yine karanlık pencereme Özlemin çökerken içime Girdaplar eşliğinde Bir sen hazanı bitirirsin Bir de savrulan yaprakları yakarsın Saçlarıma taktığın kokundan belli Dilimde ismin hece oldu Heceler cümlelerimin aşkını yazdı yazdı Kalemin yüreğimi delip geçti Geçişler kısaydı amma izleri ebedi… BERNA ÇANKAYA ......................................... off be berna off böylede yazılmaz ki ..tşk ler güzel şirlerin şairesi ugradığın için şiir defterime..sevgiyle saygıyla kal..
Beraberliğimizdeki o güzel anılar Hayalimde canlandı o güzel hatıralar.........sevgi34 ........................................ ne güzel sevgi dolu dizeler...tşkler ugradığın için..saygılar
ve kilit vurdum mabedime sonsuza dek orada kal diye... o kilitten birde ben rica etsem:)) ne rüyalarda bulabildim o kilidi nede şiirlerde hayalini bile kurmak zordu ama ..ama sen bulmuşun be arkadaşım ne güzel:))) yüreğine sağlık dost
Önce bembeyaz kar oldun,serildin üzerime üşüttün beni Sonra rüzgar oldun,savruldum öylesine ki hala başım dönmekte Sonra yağmur oldun, sırılsıklam yaptın beni her damlan her zerreme işledi, En son güneş oldun,yaktın kavurdun beni gecenin en mahreminde..
Safiye Özgöç
........................................ kilidi sende var.demek ki istediğin an ''kapı açık arkana bakmadan çık'' demek için kiliitlemeye niyetin yok..tşk arkadaşım güzel yorumuna..
Mühürlenmiş kalbime geldin sevda çiçeğim Vurdu kış akşamları sersemledi yüreğim Yine bu sahilde bekledim yolunu sevdiğim Damlalar vurdu yüreğime sevdanda tükendim.........N.ALTIN ........................................................... bütün yükü çeken şu yüreklerimiz bazan zindan olur aşka bazan bahar....tşler yorumun için arkadaşım.saygılar
HER AŞKTA GÖZYAŞI IZDIRAP VE BIRAZDA ŞARAP YUDUM YUDUM IÇERSIN HALIN OLUR HARAP HEP GÜLDÜRMEZ AŞK INSANI ÇEKERSIN EN ÇEKILMEZ ACILARI DILE GETIREMEZ BU ACILARI ANLATAMAZ BIN BIR KITAP
ONUN IÇIN IYI DÜŞ/ÜN ÖYLE SEV VE ÖYLE TAP............hicbitmez ........................................ evet aşk affetmez yürekten yüreğe düşen o değilse....tşkler yorumuna hicbitmez ..sevgi saygıyla..
Issız karanlık gecelerime Ay Yaralı kırık kalbime Yar DÜŞTÜ……. .................................. flycan57 kıskandım işte..:(biz hala karanlık gecelerde ne düşen var ne soran bir garip yusufişte düşmüş kuyu içine...:)tşk ler yorumuna flycan
Sabah güneşim ılık ılık estin bağrıma Dokundun bendenime gir kanıma Seni seviyorum diye geldin yanıma Hasret bırakma gel artık can kat canıma ..................................................KaRTaNeSi-44 hep böyle yapıyolar sonra gelmiyolar.... bir gün elbet düşer düşten yüreğe o her kimse..tşkler yorumuna katanesi
sevebilir mi hissedebilir mi.... bir başka birine bakabilir mi bir başka sevgiyi sığdırabilir mi yürek mabedine dileklerim senli düşlerde prangalandı kalbimin kilidi dercesi ne kalem yazmış yürek sesiniz yağmur olsun sevgi yağsın düşleriniz gerçek düşünüz sonsuz kaleminiz daim olsun.Kutluyorum
Kapanmış düğmesi yüreğimin Açmak istemiyorum desem Kendini ele veriyor gözlerim. ...................................alarasu. gercek kilidini bulamadığı için açılır yürek gözlerin görüp yüreğe akmak isteyene....güzel şiirlerin sahibesine sevgi saygı tşkler yorumuna..
Ömrün gecesinde sukut sessizlik Özlüyor yüreğim yanıyor bedenim Geçmiş gecelerden biri durmakta derinlerden
Düşlerde görüyorum seni Sessizce öpüyorum nefesini Tutuşuyor içimde birikmiş hislerim................serapatay ............................................. kimi yüreğine kayacak yıldızı bekler kimi gecmişte kaybolan yldızın anılarında yaşar gecelewr böyle bir şey işte....tşkler serap dostca kal..
Sustururdum uğultusunu Rüzgarın.... Çekip, getirirdim güneşi Kayalıkların ortasına. Bir kez daha bakabilseydim Işıltılı gözlerine Yıldızlar kaymaz, Belki ben Bu karanlığa düşmezdim................kardanadam ........................................ evet güneşi çekip indire bilseydik yüreğimize yıldızlı gecelerde onu beklemezdik..tşk ler yorumuna kardanadam baki slmmm
Yoksa, milyon kere ağlamama neden, nasıl engel olurum gidişine....... İçimden geldi ve yazdım dost. Afffola..... Yalnızlığa mı bu mabedin kutsalı, yazık olur bu aşka.......Harika bir şiir okudum. Yüreğiniz susmasın. Saygılarımla...
yalnızlığa kendinizi mahkum etmişken ve bu yalnızlığı tüm ruhunuzla benimsemişken ,aşka yeniden gönül pencereleriniz açılmış.bu defa kaybetmekten korkmuşsunuz,özlediğiniz aşkı yeniden yaşarken ,ruhunuzun en derinine kadar size hitap eden sevdayı en dokunulmazınıza ruhunuzun mabedine saklamışsınız.dilerim gönül mabednizde sonsuza kadar kalır ve mutlu olursunuz....düş yada gerçek...sevgiler saygılar
Gece yarısını geçip el ayak ortadan çekildiğinde Yıldızlar göz kırparken gecenin karanlığına İnsanlar evlerine kapandığında, Bir yalnızlık rıhtımına dalar gözlerim......esmize. .............................................. işte öyle bir gecede bir yıldız düşüveriyor yalnızlığına sonrada .....kitliyoz mabede:)...güzel yorumana tşk esmize..
* * * Baki çok ilginçsin vallahi yoruma cevabı okumak için geldim, aaa dedim ben bu şiiri tanıyorum bir yerlerden şaşkın şaşkın okudum ve güldüm ne işi var dedim bu şiirimin burda :)))) valla alemsin :))) sağol değişik bir an yaşattın bana, teşekkür ederim
Bu yaptığın reva mı, sevene hiç uyar mı? Aldığın ahlarımdan o yüzüm hiç güler mi? Sen de çekersin elbet, yanına hiç kalır mı? Şunu bil ki sevdiğim, gözümden düşmektesin....dağ gülü .............................................. önce gecelere düşüyorlar sonra ne oluıyorsa gözden mi düşüyor anlıyamadım gitti şu aşkı..en iyisi evet paslanmalı ki düşemek için acılmasın kapı.güzel şiirine ve güzel yorumuna tşk dağgülü..dostca sevgiler.
Yalnızlıkta aşkı yaşamaya and gibiydi . Ruhun ve yüreğin derinlerinde gizi kaybetmemecesine, kaybetmek istememecesine ömüre sığdırılacak hatta yanına başka hiçbirşey alınmayacak kadar keskin ve derindi. Candan kutlarım efendim. Dilerim kurgudur eseriniz.Yoksa bir ömür hüzne gönüllü ikamet etmeye yemin etmek (Aşkı kendi içinde yaşamak için dahi olsa) ömrü bedbaht etmeye yemin etmektir bir anlamda.
Dilerim bu hüzünler sadece dizeler mabedinde kilitli kalsın...
Uzak çok uzak kentlerin Mavi gülüşlerinde bir düş Düşün içinde düşmez ümit Adı nefes olan Adı yaşamak olan Pınardan kanarcasına Susamışlığını kandıran Kandırdıkça sürgünlerinle yeniden Yeşilinle mavilere uzanan… ......................................Şükran Ay.. kurgusal dünyamızla düşsel yanımızın iklimlerini,bazan hazan bazan bahara sürğün etmişiz aşkın zindanlarına.yine açar güneş vurmasada.....tşk.ler Şükran Ay arkadaşım güzel yoruumuna.
aşkımı koydum düşüne şiir düştü düşüme...Selma Dönmez ............................... şiirler;vuslat olmayan sevdaya düşten düşe yolculuğu anlatır...ah be güzel kalem bu şiirini kaçırmışım ama buldu yerini...tşk ler
sonsuza dek orada kal diye...
şiirin burasında kaldım harika dizelerdi.sevgiler selamlar.