Sefersiz dalıp kıblesine hayatın Suskunluklar ediniyorum İntihar tünerken yağmur tenime Bir inancı sever gibi taşıyorum içimde ölümçiçeklerini Tutunamıyorum yalan dolan günlere….
Daha kaç kez gök gürlerim ahdime bilmiyorum Umutsuz bakışlarımdan arınamazken kanatlarım Sırtımda büyüyen kamburla bir umut şiirler k/aralıyorum… Dudağımın ucunda bir mırıltı Geçikmişliğime sızlanırken
Bir ıslığa tutunup yürüyorum kendi derin ormanlarımda…
Ve alnıma değen kefenli damlalarıyla Derin bir suskunluğu yâr etti yağmur dudaklarıma...
Polyannanın maskesini taşıyorum nicedir sureti endamımda Yürek ucumda hüzün d/okunuşlarıyla yalvarırken şiirlere kelamım Ahdimin vaveylasını öykünürcesine Yokuşlar tırmanıyorum Sen aldırma kaderime dans et damlalarınla martı kanatlarında Teri aksın bulutlarının...
Sözümün yasısın yağmur B/akma bana delice Gölgemi getir başucuma Bir demet düş ekeceğim uykunun o sıcak yorganına Baba demeyeli çok oldu o büyük dağa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S/özümün Yası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S/özümün Yası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessizce okuyacaksın şiiri, sakin sakin.. ne olduğunu, neden olduğunu merak etmeden, düşünmden okuyacaksın... Final zaten gereken cevabı verecektir, sert bir sigara kadar.. zamansızlığın şiiri..
Sefersiz dalıp kıblesine hayatın Suskunluklar ediniyorum İntihar tünerken yağmur tenime Bir inancı sever gibi taşıyorum içimde ölüm çiçeklerini Tutunamıyorum yalan dolan günlere….
çok etkileyici satırlar kaleminiz daim olsun tebrikler
USTACA YAZILMIŞ ŞİİR
KUTLARIM