Yalan ya; Hani sanki şimdi hatırlamış gibi, Aklıma geldin de deyip mısraları dizerken, Hiç aklımdan çıkmayan sana yalan söylerken, Yalanımı öpesim gelir.
Tedirgin düşlerimin ellerinde, Hani sevgim gerçek olmasaydı deyip, Ağlarken mısra mısra sana her gün, Rengarenk düşüm olan gözlerinde erirken, Yaşlarını öpesim gelir.
Yollarda birikmiş ezgilerde, Hani zamandan kaçan diz yaralarımızı sararken, Sürahilerimize doluşmuş debdebelerde, Kardelenlerin filiz açtığı Nisan’I beklerken, Gözlerinden öpesim gelir.
Siner ya; Hani ahvalimde sorulan seni sararken sensizliğe, Yalnızlığın ıslıklarını toplarken düş dönmelerimde, Başkalaşmış kükremelerinde alaya varırken, Hasretinden öpesim gelir.
Seni bir nefeste çektiğim zamandan, Hani iyi dileklerinde periler birikirken dolunayda, Aşkın yarımadalarında tutunduğum çiçeğin, Gamzelerine düşen yağmurları siliveren, Ellerinden öpesim gelir.
Zaman makası pişmanlığımda, Hani en makbul yollarından dönüverirken, Cehennem ortasında bir sahneden sana, Parçalarımla nefretsiz uzadıya uzanıverirken, Kaderinden öpesim gelir.
Olmazlar da; Hani aşk düşerken yaslı hecelere, Kelebekler gibi yaşatmak adına aşkı, Son mahcupluğunda sımsıkı tutunuverirken, Gamzenden öpesim gelir.
Bahar dokunuverirken sakinlere, Sindirdiğim en güzel tual simanda, İşporta düşlerimin seyyar ıssızlığında, Cihanın en aşk olmuş kayışında, Ardından bakakalan kırık mısralarda, Uykularına nöbet dualarımda, Gülüşüne hasret aynaların ardında, Seni yazan bembeyaz sayfalarda, Bilmem kaçıncı bin adında,aşkında, Her ne olursa olsun sana doldukça, Senle mutlu olan bu can gülüverirken, Hani gülüne hasret dalında yüreğini, Hayal de olsa seni çaldığım zamanlardan, Adınla öpesim gelir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öpesim Gelir.../// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öpesim Gelir.../// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tedirgin düşlerimin ellerinde, Hani sevgim gerçek olmasaydı deyip, Ağlarken mısra mısra sana her gün, Rengarenk düşüm olan gözlerinde erirken, Yaşlarını öpesim gelir.
Güzel ve farklı imgeler var şiirde. Dildeki uslup yerinde ve akıcı. Şiirin konu bütünlüğü mükemmel. Bilhassa tekrar eden kısımlar şiirin kalbi olmuş.
Hani sevgim gerçek olmasaydı deyip,
Ağlarken mısra mısra sana her gün,
Rengarenk düşüm olan gözlerinde erirken,
Yaşlarını öpesim gelir.
Güzel ve farklı imgeler var şiirde. Dildeki uslup yerinde ve akıcı. Şiirin konu bütünlüğü mükemmel. Bilhassa tekrar eden kısımlar şiirin kalbi olmuş.
Başarıların daim olsun can dost.
Selamlarımla