(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bil/me şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bil/me şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Habib bey kutlarım , şiiriniz güzel di.. Yüreğinizin içinize oturan şairi; ve de o bilmediğiniz arada sırtınıza dokunanın kimliğini. İşte o yürek sesi dir insanı ağına düşürünce içini kemirir yüreğini yakar,da yakar; pençesine taktımı tırnaklarını işte o zaman vavvvvv halinize kurtulmak o kadar kolay değildir. Ne varki hayat bu ne getirir ne sunar önünüze bilemezsiniz.. İnsan yaşadıkca birşeylerle tanışa biliyor... Selamlar Saygılar ...
başarılı bir çalışma...güzel çalışmanızı teprik ederim....
değerli yöneticimiz son iki aydır zor erişebiliyoruz sayfalarımıza bi zahmet gereğini yapınız ... .en güzel günlerin sizlerin olması dileğimle..mesaj bile çekilmiyor.... ( böyle yazılar la karşılaşıyoruz başka paylaşım sitelerinde bun u göremiyorum...ve yabancı erişim motorlarından zor girebiliyoruz...
Bağlantı sıfırlandı Sayfa yüklenirken sunucuyla bağlantı kesildi.
* Site geçici olarak açılamıyor ya da çok meşgul olabilir. Biraz bekleyip yeniden deneyin.
* Hiçbir sayfayı açmayı başaramıyorsanız bilgisayarınızın ağ bağlantılarını gözden geçirin ve internete bağlı olduğunuzdan emin olun.
* Bilgisayarınız ya da ağınız güvenlik duvarı ya da vekil sunucu tarafından korunuyorsa, Firefox uygulamasına internete erişmek için gerekli izinlerin verilmiş olduğundan emin olun.
Bir şair oturmuş içime. Söyle ona kalksın gitsin yüreğimin avuçlarından.
Esnerken bile rüzgar, dişlerime konuyor önce. Sonra dilime değiyor bakışlarım. Kimdir nedir bilmiyorum sırtıma dokunan.
Ta başından belliydi bu aşkın takvim tutmazlığı
değerli şairim çok güzel anlam taşıyan mısralardı emeğine güzel yüreğine sağlık sayglar sevgiler sizlerle olsun iyi geceler diler hayırlı yarınlar olsun.
Bir şair oturmuş içime. Söyle ona kalksın gitsin yüreğimin avuçlarından.
Oturmaz olaydı der gibi başlamış şiir. Benden de o kadar. Devamı da süperdi, kısa şiir yazıp içeriği zengin tutabilmek ayrı bir meziyet ve şiirin güzel bir melodisi de vardı. Kutlarım, selamlarımla
Habib bey kaleminizi sık olmasada arada konuşturmanız sayfaya güzel şiir düşürmenize engel olmuyor ellerinize sağlık bu güzeliği bizlere okuttuğunuz için tebrikler .
Sevgili Ansızın... BİL/ ME demişsiniz... Bilenler gerekeni söylemişler saten şiirinize ... Bilin ve arada bir gelin.. Çayımız kahvemiz yok. Ama çok güzel şiirlerimiz yazılarımız varr..
Ta başından belliydi bu aşkın takvim tutmazlığı........bütünüyle.... imrendiren....şık.....zarif etkileyici....bu tür şiirlere yorum güç yazılır.....şiir incinir diye....sevgiler.....dağ adam....
YÜREĞİNİZE SAĞLIK..