(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuduğum en güzel şiirlerden biriydi sevgiyi çok güzel anlatmış yüreğiniz sevilen sevdirmiş kendini ne mutlu seven yüreğe tebrikler başarınızı kutlarım saygılar
Çek gözünü mile Işıklarımın gök kuşağı seni aldatmasın İnme derinlerime Yaralarım seni incitir Kabuğa dönüşmeden düşüremem seni / incinirsin Biliyorsun Ne kadar incinirsen O kadar bana ait olursun / olma Ben kendime benzeyen koca bir yalanım İki yüzüm yok benim / sayamazsın Ağırlığınca aşk olsan dolduramasın boşluklarımı…
Cok güzeldi cok harikaydi, duygu seliydi siir...bilmiyorum böyle güzel siiri ne yazilir ben bayildim imgelere, fantastik bir dünyaya gittim sanki....verilen emegi tebrik ediyorum
Çek gözünü mile Işıklarımın gök kuşağı seni aldatmasın İnme derinlerime Yaralarım seni incitir Kabuğa dönüşmeden düşüremem seni / incinirsin Biliyorsun Ne kadar incinirsen O kadar bana ait olursun / olma Ben kendime benzeyen koca bir yalanım İki yüzüm yok benim / sayamazsın Ağırlığınca aşk olsan dolduramasın boşluklarımı…
Aşkı,imkansızlığını ve isyanı öyle güzel akıtmışsınız ki dizelere..Okuması çok haz veren şiir olmuş. Yine imzanızı da atmışsınız dizelere ustaca,bunu da söylemeden geçemeyecem.
/ sus dedi şiir şimdi sus !! tam vakti yer gök kırmızının ellerinde cebelleşirken şimdi tam vakti unut bildiğin tüm kelimeleri sakla dergahında denizleri ama biliyorum ki !! ben sustukça sukuta tutundukça çözülecek boğazımdaki iplerin düğümleri ve giyindikçe aşkı biteviye değecek parmak uçarım güneşe dağların içinden geçtikçe şehirler
tanrım esirgediklerine hediye diye seni sunacak ömrüme
sen gölgesiz iklimlerin koynunda uyurken hiç bilmeyeceksin bilemeyeceksin AŞKın parmak uçlarından içtiğim şahadetini
Yayla yürekli Şair, ne güzel.....ne derin dizeler bunlar.....okudukça kayboluyor insan duygu deryasında. ''Eklendikçe küçülen tek şey/ aşk olacak'' çok doğru bir tepit....Çünkü kırılgandır aşk. Yazan yüreği kutluyorum. Selamlarımla.....
Aşk'sız aşk'lardan toprağa doğan cenin'lerden sadece bir tanesiyim,mükemmel anlatmışsınız,şiir değilde sanki bir hikaye gibi yüreğinize,emeğinize ve kaleminize sağlık,şair'im,sevgilerimle...
Yaralarım seni incitir....
susturmalı zamanı
hummalı bir iç çekiş yakmalı geceyi
ki arınsın ruh acıların kara renginden...
tebriklerimle