(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anladım :) Annenize çokça hürmetle, gürcüce ne güzel yakışıyor değil mi hiç bir kelimesini bilmem fakat ne zaman biri konuşsa sanki anlıyormuşum gibi olur, bir garip havası var...
Her şehrin bir hikâyesi vardır Damarlarında deli bir nehir dolaşan / insandır Buranın hikâyesi de… Unutulmuşluğun hüznünü kemençe ile vuran Atabarının koynunda ıslık çalan iki dudak / bir avuç yağmurdur Yani kendi yokuşlarında akan Mavisi kayıp deli bir Çoruhtur / burada insan…
söylenilecek kelime bulamıyorum tek kelime ile ile süperdi gerçekten okurken mest oldum yüreğinize sağlık..
hani kelimeleri öldürmek diyorum ya şair işte bu sayfada bir kez daha şahit oluyorum ölen kelimelerin yaşam hikayelerine hani zorlanmıyor da değilim aslında yudum yudum şiir içmenin keyfini alırken boğazımda yumrular oluşuyor...
harika bir şiir okudum yine sayfanızda LİVANE canladı gözlerimde hiç bilmediğim bir şehrin kapıları açıldı yeşil ve maviden çaldı kelimeler renklerini...
Ey uzak yıldız şehri / aklımın bir ucu Çocukluğumun kör bir sabahında Halen nedenini bilmediğim Geceden kalma sinsi bir plan ile kaçtığımızsın Bir dedemi, Birde soruları dağlarına gömerek… Şimdi o son bakışımı Mıh gibi çaktığım noktadan yazıyorum bu şiiri…
Ey deli yüzüm Çam kokulum Güleç yüzlü insanlar doğuran şehrim Heybenden yarım kalan bir aşkı almaya geldim Aç bana mezarını Livane Dedemin ellerinden son bir kez tutmaya geldim…
sılada dost arar gönlü harika duygularla...sevgiler güzel yüreğine...
Livaneli sözcüğü (soyadı) hepimizin ezbere bildiği iken livaneyi bize tanıtan yüreğe şükranlarımı sunarım.Öyle kendine has şiirler yazıyorsunuz ki,şiiri okuyunca sizin isminizi çağrıştıracak kadar özgün.Tüm kalbimle kutluyorum şairim.
Hoş geldiniz çok değerli dost kalem onurlar verdiniz yine paylaşımların en güzel yanı da bu olsa gerek, farklı değerlerle tanışmak içten yorumunuza saygıyla teşekkür ediyorum....mutlu kalın
Ey deli yüzüm Çam kokulum Güleç yüzlü insanlar doğuran şehrim Heybenden yarım kalan bir aşkı almaya geldim Aç bana mezarını Livane Dedemin ellerinden son bir kez tutmaya geldim… ......Tebriklerimi bırakıp gidiyorum şiiri alarak.Harikaydı
''Livane terk i diyar/ terk i aşk Bir nefes ver dağlarından yayla yüreğim Dumanında efkar dağıtayım ''
Ne güzeldi şiirinizi okumak.... Ne iyi geldi bu özlem dolu yüreğe.... Yemyeşil dağlara çıktım.. Güleç yüzlü insanlarla kucaklaştım.... Çok yaşa Şairim....Kutluyorum yürekten. Selamlarımla.....
Ey deli yüzüm Çam kokulum Güleç yüzlü insanlar doğuran şehrim Heybenden yarım kalan bir aşkı almaya geldim Aç bana mezarını Livane Dedemin ellerinden son bir kez tutmaya geldim
Memleketimin buğusu gözlerimde..
Ne çok özlem birikmiş meğer yüreğimde,
Var olun siz..
Saygılar..