---- Dilimin üzerinde dilin Ezdim cümlelerini… Artık konusamayacaksin Ölüler Susmayı öğrenirler ilk önce…
--------
Yanıma aldığım mevsimlik ceket eskisiydi aşk Demode şarkıların Çıplak tenlerine kazınmış Resimlerinde ki En dogru yalan...
Siyah beyazgülüşler kadar solgun gözlerinin Eskizleri Yorgun karalamalar gibi Kararsızdı...
Mercan kayalıklarında dalgaların sesine uyanırdı göğüs çeperinde Uyuyan masal… Öperdi saçlarından düşlerin tek tek, titrerdi güneşe dokunurken Avuçlarının orta yerinde Üşüyen hayat…
Sonra, Sonra yürüdük… Kendimizden uzağa Uzakların keskin ucuna sapladik bizi… Aynaların parlak yüzüne sövdük Arka yüzlerinde gizli karanlıktan bi haber…
………….
Öptüm dudaklarında kalan son sözcüklerden şimdi aşk ölüsü diyorlar Senin şehrinde yağmura gebe bulutların Cinnetini Toprağına dökmesine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEVSiM ESKiSi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEVSiM ESKiSi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonra, Sonra yürüdük… Kendimizden uzağa Uzakların keskin ucuna sapladik bizi… Aynaların parlak yüzüne sövdük Arka yüzlerinde gizli karanlıktan bi haber…
sevgimle