gün gece/sine kavuşunca öz yaşımda gizli ulema görgüsüz geçmiş çiçekli çilingir sofrası sohbet ince bilin mezedir korku ve olabilme ihtimali düşünce kurtlu hayalime kehanet yeşil örtü altından adıma saklı söylediklerim ardıma saklı sözcüklerim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilin mezedir korku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilin mezedir korku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
örgüsüz geçmiş çiçekli, çiçeklerin yeşil örtü altında yapraklar arasından sızan ışıklarla beslenen güzellik olma ihtimali.. Sözcükler ne kadar saklı ve nereye kadar saklı?
herkes rakıya takıldı nedense :) meral hanım farklı bir yerinden yakalamış ama sanırım dikkatli okursa bir daha,aslında bağlantı oldukça güçlü kurulmuş sonraki satır ile bence....bilinmezedir korku ve korku mezedir,ayrıca meze olabilme ihtimali de bir korkudur...ben bu kadar anladım ki ; şiirden de çok anlamam...kalemin dostluğuyla...
"hani rakının bitme hali..." Biraz realist olacak ama affınıza sığınarak.
Rakının bittiğinde Bir kadın ağlıyor, Çocuk korku ve hayretle bakınıyor. Başka bir yerde bir adam hayatının baharında iki masumu biçiyor. Ar, namus perdesi yırtılmış, Bir kadın ayılıyor; Geceyi kiminle geçirmiş?!... ----------------------- Tebrik ederim. Şiirlerinizi okuyorum. Saygı ve selamlarımla.
bilin mezedir korku ve olabilme ihtimali ... şair arkadaşım yazdığınız tarza bi çok şiir okudum hayranlıkla.. fakat sizinki çok basit ve anlamsız geldi bana.. kelimeleri her haliyle kullanabimek çok güzeldir fakat. kelime oyununu imgelerde çok ustaca kullanmak gerekir. şiirin başlığında okuyucunun dikkatini çekebilmişsiniz. lakin bilinmezedir korku cümlesiyle, bilin mezedir korku cümlesi altındaki dizeyle birebir örtüşmüyor.. yani iki anlamında da kullanabilceğiniz tarzda bir vuruş söz konusu değil.. umarım anlatmak istediğim anlaşılmştır.. amacım sadece daha iyi şeyler okuyabilmek için sesimi duyurabilmek.. emeğinize sağlık...
Meral BOZOKALFA tarafından 8/11/2007 12:12:40 PM zamanında düzenlenmiştir.