kırmızı deri sinde yılan aynada ki görüntüm kırmızı derisini atan yılan öfke sinde yıldız öykülemem kırmızı derim sin yılan pulları ele batan şafak vakti nar bahçesinde aç an çiçek bir keman sesi... derinde cinayet sebebim köşebaşı kıvrılan sessizlik kırmızı yılan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülümseme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülümseme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
imgelere farklı anlam yüklenmiş ... yılan !!!! o kadar çok yılan çeşiti varki , iplisinden tutunda kör cinsine göre acaba neden kırmızı yılan diye de düşünmek gerek.... renk tasavvur açısından mı yada yılan imgesi tehlike ve değişimi anlatırken renk belirtilmesi şiirdeki anlamını anlamış değilim , hem kırmızı renk yılan ...?
yılan !!!! o kadar çok yılan çeşiti varki , iplisinden tutunda kör cinsine göre acaba neden kırmızı yılan diye de düşünmek gerek.... renk tasavvur açısından mı yada yılan imgesi tehlike ve değişimi anlatırken renk belirtilmesi şiirdeki anlamını anlamış değilim , hem kırmızı renk yılan ...?
değişim gösteren bir şeylerin olduğu kesin...
sevgi ile kalın....