MECHUL MEMURUN BIR GUNÜŞiirin hikayesini görmek için tıklayın denızlıde200o....2005 yıllarında yaptıgım ıl hukuk işleri gorevımın dusen golgesının etkısınde bu siiri yazdım...
HER SABAH.....GECE CIKARDIGI GÖZLERİNİ....BİNBİR GÜCLÜKLE TAKAR YERLERİNE......TÜM DÜŞLERDEN SIYRILMISCASINA.......SONRA AYAKLARINI ARAR....BULUNCA.....BİRER BİRER GİYER YAVASCA..........KOLLARINI HAREKET ETTİRİP......PARMAKLARINI YERLESTİRİR........BAŞINI EN SON TAKAR YERİNE..........KAHVALTI HAZIRSA..HANIMINA ALDIRMADAN......MİDESİNİ CIKARIP.....ÇAY DOLDURUR İÇİNE........SESSİZCE TELEVİZYONDA HABER ARAR..........ZORLUKLA GIYER AYAKKABILARINI......VE YAVASCA İŞİNE GİDER.......SİMİT ALIR YOLDAN.....PENCEREDEKİ KUMRULARI İCİN......KUMRULAR Kİİİ ONU BEKLER........İZİNLİYKEN ......PENCEREYİ PARCALAR DA GİRERLER İCERİİİ......BAZEN SİMİTCİ YOKSA YERİNDE....... TERS BİR SEYLER OLMUSTUR EVİNDE.....ÜZÜLÜR.........HALK GÜNÜYSE DOLUDUR HAYATLAR......KADINLAR ÖZELLİKLE....KUCAKLARINDA YASAM UMUTLAR I ÇOCUKLAR ....ELLERİNDE NE OLDUGUNU BİLMEDİKLERİ KAGITLAR........OTURUR SANDALYESINE...........NÖBETCİ POLİSIN SESİ GELİR GİRİŞ KAPISINDAN........SAGOOL..MUTLAKA VALİ GECMİŞTİR MAKAMINA....ARDINDAN BIR SÜRÜ DERTLER... DAYANMISTIR KAPISINA........İMZALAYACAK EV RAK BEKLEMEKLE GECER BUTUN GÜNÜ......BAZEN DE KACAMAK BİLGİSAYAR....KARMAKARISIKTIR MASASININ ÜSTÜ.....TIPKI KAFASININ İCİNDEKİLER GİBİ....BAZEN BİR TEPENİNÜZERİNDEN PARAŞÜTLE ATLAMAK GELİR İCİNDEN......SONRA GÜLEREK VAZGECER ... .VALİ OLUNCA VALİ OLUNCA DİYE GECİRİR İCİNDEN......YARDIMCILARA YASAKTIR BÖYLE SACMA SEYLER.....AKŞAM EVE DÖNER .....BELKI DE BIR KAC EL OYUN KLUPTE............SAYAR KAC ÜMIDI BÖLÜNMÜŞTÜR ORTADAN BİR AYAGINI MUTFAKTA....DİGER AYAGINI KAPININ ÖNÜĞNDE CIKARIR.....PARMAKLARINI EVİN ORTASINA SAÇAR......KALAN KISMINI DA UMUTSUZCA YATAGA ATIVERİR.......DEGİŞMEZ BİR OLUSUMDUR BU......SADECE İNSAnlardır DEGİŞMEKTE OLAN...........
|