(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerimi yatırdım uzaklara / bir gayya Aklımın en tenha yerinde versem kellemi / kurtulsam Adı bende saklı gecelere gömsem kendimi Zerrin saçlarından tutuşsam yeniden / küllerimden kaç Anka doğar Kaç ölüm Bir Nüveyda eder / ey akıl…
muhteşem bir şair yorumuydu kalemden akan SEVGİLER SUNUYORUM.
bazen diyorum kendime bırak kalemi sen sadece oku ama yığılıyor içime bir şeyler atamıyorum işte öyle anlardan birindeyim yine yorum haddim olmaz kutlarım yürekten
Ey mahbub-u muntazar Sen Leyla sın Sen aşkın ölümsüz yanısın Beklenen sensin, gelmeyen sen Gölgen vuruyor yüzüme, ay geceyi boyarken Biliyorum yanımdasın Her şey uzak sen buradasın...
hüzünlerde sevgiyi, mutluluğu yakalayıp dost olmak başka bir keyfli olsa gerek :)) dozunda hüzün güzeldir...
evet burada aynı dili konuşabildiğimiz dostlardan gerçekten güç alınıyor ve başka bir keyfle kelimeler vucut buluyor...varlığınız daim olsun saygıyla güzel dost:)
teşekkür ederim değerli şair şımartmayınız lütfen beni :))) sizde iyi ki varsınız şairim... siz ve sizin gibi değerli şairler olduğu sürece yazmanın şiirin tadına varıyoruz ve güç alıyoruz... hem hüzün olmasın dostunuz:)) sevgi ve mutluluk olsun ışığınız dostunuz...
kuzuşa ilettim selamlarınızı... bizden de sevgiler selamlar...
Gözlerimi yatırdım uzaklara / bir gayya
Aklımın en tenha yerinde versem kellemi / kurtulsam
Adı bende saklı gecelere gömsem kendimi
Zerrin saçlarından tutuşsam yeniden / küllerimden kaç Anka doğar
Kaç ölüm
Bir Nüveyda eder / ey akıl…
muhteşem bir şair yorumuydu kalemden akan SEVGİLER SUNUYORUM.