Buralarda her bulut kendine ağlar Islanırken birbirimizi kaybettiğimiz düşlerimizde Yollarımız çıkmıyor kendi yokuşlarımıza Yaslandığım duvarlar yıkılıyor ben bakıyorum Uzaklığına uzanıyorum,ellerim ürkek ve yaralı Sonbahar rüzgarı geçiyor üzerimden Düşen bir yaprak titretiyor yüreğimi En korkak yanlarımla sana doğru akıyorum..
Hayat sobelerken ben hayallerimi uyutuyorum İnsafına bırakmışım sevgimin söz dinlemeyen yanını Yalancı mutluluklar satın alıyorum masalcı dededen Karşılığında ödünç gülümsemelerimi veriyorum İçimde kimliksiz bir ben yaşatıyorum İsterken kanatlanmak yeni günahlar biriktiriyorum Cehennemimi yaratıyorum her defasında bilerek Bırak kirliliklerim kalsın yerinde Ellerini uzatsaydın tutacaktım Tüm görünen iç aynamla..
Gün ışığından kaçan bir karanlık çöküyor gözlerime Işıksızım bakıyor görmüyorum Yorgun günler geçip gidiyor,ben bekliyorum Çaresiz beklentilerim kanıyor Solgun yaralarımdan geçiyorum,susuyorum her şeye Bir sana yönelmiş dilimin en vurgun yanı Gel desen koşacaktım Kırılmış hüznümü bırakarak…
Ayrılık kuşları uçuyor yine üzerimde Kanat çırpınışları çınlıyor kulaklarımda Ellerin bir sevdanın öyküsünü tutuyor Okumuyorsun,bakışların taş kesiliyor Yarım bir öykü kalıyor dudaklarımda En sessiz harfimden vuruluyorum Kal desen kalacaktım Yeni bir ben dirilterek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kal desen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kal desen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nasıl bir sevdaki bulutları ağlata biliyor şaire ellerinin ürkekliğini bir yaprağı titrete biliyor şirinde nasıl bir sevda ki hayatan saklanırken sahte mutluluklara isyan ediyor acılarından arınmak mutluluğa kol açmak istiyor yazan kalemi ses olan yüreği kutluyorum sayğılar ..
Ayrılık kuşları uçuyor yine üzerimde Kanat çırpınışları çınlıyor kulaklarımda Ellerin bir sevdanın öyküsünü tutuyor Okumuyorsun,bakışların taş kesiliyor Yarım bir öykü kalıyor dudaklarımda En sessiz harfimden vuruluyorum Kal desen kalacaktım Yeni bir ben dirilterek…
yrılık kuşları uçuyor yine üzerimde Kanat çırpınışları çınlıyor kulaklarımda Ellerin bir sevdanın öyküsünü tutuyor Okumuyorsun,bakışların taş kesiliyor Yarım bir öykü kalıyor dudaklarımda En sessiz harfimden vuruluyorum Kal desen kalacaktım Yeni bir ben dirilterek…
Okumuyorsun,bakışların taş kesiliyor Yarım bir öykü kalıyor dudaklarımda En sessiz harfimden vuruluyorum Kal desen kalacaktım Yeni bir ben dirilterek… imgeler hoş betimlenmiş akıp giden dizelerde sağlıcakla kalın
Ah bir kal desen En zifiri gecelerde ışığın olurdum Bir şarkının nağmesi Yıpranmış bir hayatın gerçeği olurdum Ah bir kal desen Ama deme/sen… Ben bu hayattan çok yoruldum…
Bu şiir yeni bir şiirin başlangıcı olacak sanırım :) Tebrik ediyorum sevdiğim bu iki güzel yüreği.Tebrikler.Teşekkürler.
halet-i ruhiye can sıkıntısı yüz neşesi derdini anlatmak kahrını satmak yani şiirin anlatımları ile bizde içimizdekileri erteledik biraz saygılkar şair
Acının acıyı, suyun sancıyı kestiği bu çelişkili yaşam sahnesinde kısasa kısas yaşayarak, hayallerimizin, düşlerimizin, gülüşlerimizin resmini yaparız her yeni gün portremize. Ve o dokunulamamış tozlu güzelliklerin iğreti odalarında yüreğimizi yeniden derler, yeniden toparlarız sevda köşkümüzü her sabah. Geç saydığın saatler, küflü bir yelkovan ile haylaz akrebin sevişmesiyle dağıtır her gece yer yatağını. Kelimeler sürdüğümüz yaralarımız kanarken her gece, biz bu insan harmanında gönlümüzdeki sızıları kaydederiz yaşamaya. Kutladım.
Solgun yaralarımdan geçiyorum,susuyorum her şeye Bir sana yönelmiş dilimin en vurgun yanı Gel desen koşacaktım Kırılmış hüznümü bırakarak… Yüreğinden akıp gelen duyguların kalemine akmış emeğine yüreğine sağlık Efe Fırat Polat yorumunla şiire hayat vermişsin seninde yüreğine sağlık her iki yüreğede tşkler sevgiyle kalın...