(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gül alıcısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gül alıcısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıldız saymadan yakamozlar arasından tuzlu su ayıklamadan anlamadan içli bir şarkının en can alıcı sözünü ve noktasını virgülünü ve ak kar''ını dolusunu mısra mısra sevdalara yağdıran bir şiiri zihnime hatırlatmadan şu iki gözümü geceye kapatmadım
yüreğine sağlık çok çok güzel dizeler dökülmüş yine yüreğinizden... kutlarım...
çok vazoyu teslim ettim sakarlığımın eline kabahati perdemi havalandıran rüzgara attım benim de susuzluktan ölen güllerim oldu. evet. yeni güller umdum sevdalılarımdan verdiler. verirler. vermesinler mi? gönül kıran dilimin vebalini gözlerinden dökülen... dökülmeyene ellerinden gelene gelmeyene dillerine... dilsizliklerine... hiç katmadım ki.
yatmadım ki/ vicdanımın kara kirpiklerini bir damla gözyaşıyla temizlemeden.
Kararsızlıklar kararsızlıklar kararsızlıklar gece yatarken örtüsünü üzerine çektiğinde ise ben senin pişmanlığınım diye gelen ve uyutmayan düşünceler bilmem ki bir kaç damla gözyaşına neden olur mu bu ?? Evet olur galiba..
avuçlarımdaki çizgilere dua ezberletmeden ve şükretmeden hüzün gülüşüm için dudaklarıma.
düşeceğim yollar için yorgun ayaklarıma ayaklarım için Tanrı''ma hayran olmadan...
aya bakmadan yıldız saymadan yakamozlar arasından tuzlu su ayıklamadan anlamadan içli bir şarkının en can alıcı sözünü ve noktasını virgülünü ve ak kar''ını dolusunu mısra mısra sevdalara yağdıran bir şiiri zihnime hatırlatmadan şu iki gözümü geceye kapatmadım ki.
Ve hani o örtüyü üzerinize çektiğinizde yalnızlığınızla başbaşa kaldığınızda rahatsız eden duygular var ya işte bir küçük tebessüm ,yüreğinizi yalayıp geçen bir bahar esintisi odanızı dolduran ya da tüm pişmanlıkları anlatıp paylaştığınızda Tanrı affettim dediğinde bir tüy hafifliğinde olmanız ama bir eksik var yine şairseniz bunları hasretle bekleyen ah bende şekillenmeli diyen dizelerin varlığı o eksiği de giderdikten sonra sanırım huzur bulacak şair..Bir şey takıldı aklıma mısra mısra sevdalar-a- yağdıran bir şiiri/zihnime hatırlatmadan,iznin olursa ben burayı mısra mısra sevdalar-ı- yağdıran bir şiiri/zihnime hatırlatmadan diye okudum jale..
sormadım ki rüyalarımın hesabını uykumdan mevsimlere hırsımı çarşafımdan çıkartmadım ki çıkarmam!../ adı sır olan o çok gizli kelamı benim dudaklarım; süslü sandığın çok kilitli kapakları.
bakışlarım fesatlığa kör ve gönlümün kulakları; şer nedir/ öğrendiğinden beri sağır.
Bu denli uykusuzluğa tahammül gösterme sonrasında alışkanlık yaratacak üstelik düşünürün dediği gibi alışkanlıklar zamanla terkedilmezse kötü huylar gibi üzerimize yapışan ikinci bir tabiat olup çıkar ..Bilirim nedeni fesatlıktan değil,serden hiç değil ama yine de uykuya karşı biraz daha tolerans göster derim..Hem rüyalar da hesap veremiyeceklermiş gibi durmuyor hiç...
benim de kırık vazolarım/ ölü güllerim vardı yeni güller umdum insanlığın elinden. evet. verdi. verir. ve verecek. vermesin mi? kalemimin ucunu hiçbir vakit... kaygıya satmadım ki.
güller gül satıcılarında değil gönül bahçelerinde çok pahalı ben bu gerçeği aklımdan çıkarmadım ki.
Evet vermek hiç bir şey ifade etmiyor değil mi ? gönüldeki gülleri derlemenin zorluğu yanında yollardan binlerce gül toplayıp sunmak solmaya mahküm olduktan sonra ne kadar anlamsız. gerçek gülü yaşatacak sevgiyi veremedikten sonra... Kalemin kaygılardan uzak yazmaya hep devam etsin yüreğine sağlık sevgili Jale sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
Çınar GÖLE
Çınar GÖLE tarafından 8/6/2007 2:38:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
yatmadım ki/ vicdanımın kara kirpiklerini bir damla gözyaşıyla temizlemeden.
İç hesaplaşmanı yansıtan ve içe hesap sorduran bir şiirdi ki, aldı götürdü uzaklara desem az mı demiş olurum diye şüphedeyim. En çok yukarıda seçip ayırdığım kelimelerin vurdu beni. Adın belli senin. Kelime annesi... Mahrum bırakma, anlama muhtaç biz evlatlarını...
MUHTEŞEM VE KUSURSUZ BİR ANLATIM ŞİİR UZUN OLDUKÇA ZORLANIR ŞAİRLER AMA SİZİN ŞİİRİNİZ UZADIKÇA HARİKA BİR HAZ BİR TAT VERİYOR. USTA ŞAİRİN ŞİİRİNİ VE KENDİSİNİ KUTLARIM CANDAN. TEBRİKLER SAYGILARIMLA EFENDİM.
benim de kırık vazolarım/ ölü güllerim vardı yeni güller umdum insanlığın elinden. evet. verdi. verir. ve verecek. vermesin mi? kalemimin ucunu hiçbir vakit... kaygıya satmadım ki. güller gül satıcılarında değil gönül bahçelerinde çok pahalı
Aldırma şimdiki hale, Maziyi al hayale; Uzat elini istikbale. Gül/ümse , Umut dolu gözlerle. --------------- Güzel şiiriniz için, Tebrik ederim. Saygılarımla.
Ergenlik yıllarımdan beri şiiri zaten severim... ama...
kaleminizin hükümranlığına...
bu konudaki maharetlerinize şahit oldukça şiir sevgisinin tutku haline gelmemesi mümkün mü ?
USTALIĞINIZA ve SANATINIZA
SAYGIM SEVGİM HER DAİM