Yağmalanıyor bitap yüreğim Denizin kıyılarında soluksuzca titriyor Siyah beyaz bedenim…
Yüreğime bir kuş kondu Kanadı kırık boynu hasretlere dönük Biliyorum bu haykırış sondu Kelepçeli ellerimle koşuyorum özgürlüğe Adımlarımı geri çekiyorum birden Soluğum kesiliyor boğuluyorum
Kırık kalemimden dökülen sözcükler Yanağıma bir tokat gibi çarpıyor Karanlık oluyor gündüzlerim Soluksuz kalıyor nefesim Biri dur desin dinmeyen hasretime Yanılgılar kaplıyor hücrelerimi Demir parmaklıklara dar geliyor sevdalarım Adına aşk diyorum bazen Aşk deyince tükeniyor, bitiyor Eriyor gözlerimin önünde
Sevda diyorum Kavuşamıyor hasretle yanan eller Dokunamıyor beyaz tenine
Hasret diyorum Bitmiyor bu işkence Göz pınarları kuruyuncaya kadar bitmiyor bu İ Ş K E N C E …
Ve ayrılık Alışılması zor bir yalnızlık Ne kadar ağır gelse de bu tümce Sığdırılamaz birdenbire bir ömre Karanlıklara sığdırırım bakışlarımı Heyelan olup da akan gözyaşlarımı Kimse görmesin diye…
Çek üzerimden kara bulutları Çek ! Bembeyaz bir hayatsa geçen gönlünden Ver bana siyahbeyaz bir hayatın içinden Al ömrümü savur rüzgarlara Dokunma yüreğim kalsın ortada D o k u n m a !
“Yanılgılar kaplıyor hücrelerimi Ateşe attım buz tutmuş yüreğimi…”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANILGILAR KAPLIYOR HÜCRELERİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANILGILAR KAPLIYOR HÜCRELERİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birgül ve Fırat' a tebriklerimi gönderiyorum...Yorumun düet olduğunu düşünmüştüm ....Dizeler çok güzeldi ....Fon ise kendi şiirimde kullandığım ,çok beğendiğim ve Alper esin adlı bir şairin çok beğenerek dinlediğim bir şiire ait....
Adına aşk diyorum bazen Aşk deyince tükeniyor, bitiyor En güzel yeri idi.....
Eriyor gözlerimin önünde ........O halde '' Bir sen Bir de Benden'' diyerek ''Adını sonuna saklayalım '' bitmesin... Hep mavi kalman dileğiyle.
Sen tutarken.. güneşe yürürken ikimiz.. Avuçlarım o denli sıcağa alışkın değil.. Bırakıp gidemiyorum.. körlüğün içine hapsolmuş ümitlerim.. Bile bile yenik düşmeleri kabul ediyor gibi görünmeyip saklanıyorum kendimden..
Beceremediğin bir tek şey vardı içimde kalan.. Bana tatlı tatlı gülümseyen.. ___kahve köpüklerin..
Şarkılarını duyardım oysa sussan bile ben.. Senin bir bakışına ne anlamlar sığdırır.. Ne satırlar yüklerdim yüreğinin boş.. çıplak valizlerine..
Sen bilmezdin.. Çiçekler açabilirdim baharların gelmeden.. İçimdeki her şeyi bırakarak.. Sensizliği yükleyerek o eski yıpranmış bavuluma.. Gidecektim.. Geç kalmayan gitmelerle.. alıntı....
Ne güzel dizeler düştü akşamın şiire seslenen merhabasında kaldırımlara inerken sessiz tümceler karanlıklar beyaza kanat çırpıyor şiirle teşekkürler şiire şaire ses nefes veren zarif beyefendiyede sonsuz teşekkürler sevgimle saygımla...
Ve ayrılık Alışılması zor bir yalnızlık Ne kadar ağır gelse de bu tümce Sığdırılamaz birdenbire bir ömre Karanlıklara sığdırırım bakışlarımı Heyelan olup da akan gözyaşlarımı Kimse görmesin diye…
Ateşe attım buz tutmuş yüreğimi…”
tebriklerrr.................