(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oğul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oğul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şeyh Edebali gibi Osman Gazi gibi Ama ne onların kopyası ne de onlardan ayrı. İnsanın babasının, nasihatini böylesine sanatsal bir vasiyetnameye saklaması onu ayrıca kıvançlandırır. Tebrikler. Teşekkür Ederim. Ayrıca söylemeden geçmeyim ''Alptürk'' ismi gerçekten çok özgün
Atadan oğula tevarüs edecek en güzel miras edep,hayâ,güzel ahlâkve helâl-haram şuuru. Oğula verilen öğütlerde bunların hepsi var..inşaallah oğul da ata nasihatini tutar.. Tebrik ediyorum.. takdirlerimle alkışlıyorum.. Sağlıcakla..
Üstad Karakoç şöyle demişdi bir nesrinde: varıp, saraylar köşkler mi kuracaksınız? Yeryüzü insanoğluna çok bile!..
Bu şiirden anlıyorum ki, Hakan Bey kardeşim sevgili mahdumuna dünyalık değil de, sadece kendi ülküsünden bir parça veya bütün aktarmak istemiş. Yanlış anladımsa aff ola.
Şair'e de, hitab ettiği Yiğid'e de saadetler diliyorum.
Bir babanın oğulla hasbihalinde babadan oğula nede güzel nasihatler var şiirde şiir diliyle..
Oğuz boylamasını andıran vede her okuyucununda kendince pay alacağı, gerek içerik gerekse anlatım yönünden kusursuz bir eser okudum usta kalemden..
Her haliyle okunulası vede her okunduğunda şiir adına haz alınası bu nadide eseri vede şairini tüm yüreğimle alkışlıyor vede kutluyorum tebrikler şairim TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol.. yunus karaçöp..yudumyunus
Oğul harsım gece gündüz dolduğun Hem anadan hem babadan yolduğun Özden ayrı salgın huydan bulduğun Bin yıl pişse koç yiğitte zer olmaz! böylesine güzel bir didaktik şiir okumamıştım.güzeldi...
Osman Gazi gibi
Ama ne onların kopyası ne de onlardan ayrı. İnsanın babasının, nasihatini böylesine sanatsal bir vasiyetnameye saklaması onu ayrıca kıvançlandırır.
Tebrikler.
Teşekkür Ederim.
Ayrıca söylemeden geçmeyim ''Alptürk'' ismi gerçekten çok özgün