Gönül kumbaramda bir kadın biriktiyorum,senden öte senden ziyade
Tedirgin öpüşmelerin, Eksik cümlelerin ve de ’Başkalaşmış’ tüm canlılara inat, Sevdaların başıboş serseriler gibi dolaştığı, Uzak şehirlerden kaçtım da sana geldim.
Aramızda inleyen şileplerin boğuk sesleri vardı. Eski bir porselen fincanda, Demli çayımı soğuttuktan sonra adını yazdım. Altın mürekkep damlaması manasızdı, Adın kadar altı şen gemi sokuldu hayallerime. Soğuk çayımdan bir yudum daha alıp, Vefanı yutkundum mecalsiz hayallerde.
Yalansız bir nedamet yola çıktı hece garından. Korkmadan seni sevmeyi öğrendikçe yüreğim; Her saniye daha da aşık oldu,ah mine’l aşk tadında. Yandıkça,tadına banmaktan zevk aldı sevgim.
Uykunu kaçırtan bir çığlık olmanın tedirginliğinde, Yapım eklerini çekip çekiştiren lahana kokusunda, Kuruyan ellerine bir buse bırakmaya geldim.
Sokak sokak dolaştım; Adını,içimde ki amazonlarda bir kano amortisinde, Aylarca sabırla kıyıyı görmesi için yüzdürüp, Gül yüzünde,aşk rençberin oldum.
Sabırla;kumbaramda bir kadın biriktirdim. Ne zaman kırılıp,ne zaman bana gözükür bilmem ama; Ben tüm sevgimle yine sana geldim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül kumbaramda bir kadın biriktiyorum,senden öte senden ziyade şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül kumbaramda bir kadın biriktiyorum,senden öte senden ziyade şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayal günün ustaca doruğa taşındığı,kişileştirmelerle özenle işlenmiş kelimeler,sevgiliye sesleniş te özel tadında yer yer serzenişler de... Yürek sesinizi yürekten kutluyorum kalem dostum,saygılar...
Bu kadar hassas bir ruh halini günün hangi saatinde , nasıl bir mekanda bulursunuz ve kelimelere dökersiniz aklım almaz bir türlü. Yazarken elleriniz titrer mi ? Kaleminiz yapışıp kağıda kalır mı ? Gözünüzde kirpiklerinize tutunmuş iki damla yaş olur mu ? Kalbinizde buruk acıların sızlaması duyulur mu ? Bu kadar içten gelen sesleri duyabilir mi sevda renkli yüreğiniz ? Anlayamam .. Not : Her soru on puandır.başarılar dilerim.