(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
An gelir Dünya gözümüze zindan gelir Ve sonra değişir devran, Bir başka zaman gelir Aynı köhne, pörsümüş, edna cihan Soyunarak kılığından, Göğerir, sanki yeni bir can gelir. Kimisine aşk sadece hayallerde güzel, Fakat bence, Olmasın işkence, Aşk denince aklıma, İçin için kanayan Bir hicran gelir...
ŞİİRİNİZE BU DUYGULARLA BAŞKA BİR PENCEREDEN EL SALLIYOR, KUTLUYORUM. DUYGULARINIZIN TAŞKINLIĞINI KORUMASI DİLEKLERİMLE...
aşk sadece hayallerde mi güzel ?.. diye bir soru takıldı aklıma.. kazdım kazdım aklımın kuyularını bir sonuca varayım diye nitekim de ulaştım cevaba aşk aşkta güzel...
şair olmadığım için bilemeyeceğim :))) hiç merek etmeyin sadece kısa süreli bir boykottu:))) ama yine de korkuyorum sizin sayfanıza yorum yapmayı yine eleştiri felan olarak algılarsınız neme lazım::)))
SAMİMİ VE YERİNDE YORUMUNUZ İÇİN TEEŞEKKÜR EDİYORUM, GERÇEKTENDE AŞK, AŞKTA GÜZEL, BU ASLA İNKAR EDİLEMEZ... EĞER SAVUNMA OLARAK DÜŞÜNMEZSENİZ, Kİ DÜŞÜNMEYİN:) ŞİİR İN 3. KITASINDA BİR TREN GARINDA AŞKI ÖLDÜRMÜŞSÜNÜZ ZATEN... ORADAKİ '' SADECE'' KELİMESİ ÇOK İDDİALI OLMUŞ OLABİLİR... TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM VE BU TARZ ELEŞTREL YOTUMLARA AÇIĞIM, DEVAMINI BEKLİYORUM, SAYGI VE SEVGİYLE KALIN.
Acıyı ikiye böldü
Tortularımı
Ütopyalarımı
Bir de seni aldı benden…
Ve dedi ki
Aşk sadece aşkta güzel
YAŞASIN BENİM TARZIM BİR ŞAİR BULDUM...HARİKAYDI ABLAM..